Tomb Raider zaczął przynosić zyski dopiero pod koniec 2013 roku?

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Tomb Raider zaczął przynosić zyski dopiero pod koniec 2013 roku? - gamedot.pl

Wersje gry Tomb Raider przeznaczone na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz komputery klasy PC dopiero pięć miesięcy po marcowej premierze przekroczyły łącznie próg 4 milionów sprzedanych kopii. Dopiero końcówka 2013 roku spowodowała, że niepokój firmy Square Enix zniknął, ponieważ wtedygra zaczęła przynosić realne zyski. Studio Crystal Dynamics (twórcy gry) nie szczędzi jednak dobrych słów o swoim wydawcy, który wspierał ich na każdym możliwym etapie produkcji oraz przy rozwoju gry już po jej premierze. Przy okazji wyszło na jaw, że Tomb Raider: Definitive Edition, czyli tytuł przeznaczony na konsole nowej generacji, nie jest prostym skokiem na kasę, lecz istniejącym od dawna pomysłem producenta.

 

Podsumowując, fani nie muszą obawiać się o przyszłość swojej ulubionej marki. Ciekawić nas może natomiast to, czy Tomb Raider faktycznie był nierentownym tytułem przez tak długi okres czasu, czy Square Enix ma po prostu tak wyśrubowane wymagania wobec wypuszczanych przez siebie gier.

 

 

Źródło: gamespot.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]