Wersje gry Tomb Raider przeznaczone na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz komputery klasy PC dopiero pięć miesięcy po marcowej premierze przekroczyły łącznie próg 4 milionów sprzedanych kopii. Dopiero końcówka 2013 roku spowodowała, że niepokój firmy Square Enix zniknął, ponieważ wtedygra zaczęła przynosić realne zyski. Studio Crystal Dynamics (twórcy gry) nie szczędzi jednak dobrych słów o swoim wydawcy, który wspierał ich na każdym możliwym etapie produkcji oraz przy rozwoju gry już po jej premierze. Przy okazji wyszło na jaw, że Tomb Raider: Definitive Edition, czyli tytuł przeznaczony na konsole nowej generacji, nie jest prostym skokiem na kasę, lecz istniejącym od dawna pomysłem producenta.
Podsumowując, fani nie muszą obawiać się o przyszłość swojej ulubionej marki. Ciekawić nas może natomiast to, czy Tomb Raider faktycznie był nierentownym tytułem przez tak długi okres czasu, czy Square Enix ma po prostu tak wyśrubowane wymagania wobec wypuszczanych przez siebie gier.
Źródło: gamespot.com
0 Komentarzy