Tuż po premierze Titanfall „na pewno” nie będzie oferował wsparcia dla modów, jest to jednak kwestia do „późniejszego zastanowienia się”. Potwierdził to na Twitterze Vince Zampella, szef Respawn Entertainment.
Wydaje się jednak, że skoro za grą stoi spółka Electronic Arts i Microsoft to raczej nic z tego nie będzie, a powyższe wypowiedzi potwierdzenie to w bardzo delikatny sposób. Szkoda bo na samą myśl o zastąpieniu domyślnych mechów Transformerami albo Gundamami można poczuć konkretną ekscytację.
Titanfall ukaże się 13 marca 2014 na X360, XOne i PC.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy