Twórcy This War of Mine podzielili się z fanami ciekawą inforgrafiką pokazującą jak dużym sukcesem stała się ta mała, niepozorna gra podbijająca obecnie serca pecetowców:
Koszty produkcji zwróciły się w dwa dni, po grę sięgają starsi gracze wśród których prawie połowa to kobiety, a zakupy (cyfrowe) zrobiono w 92 krajach świata! Nawet w Zimbabwe ktoś kupił oryginał!
Popularność ta odbija się także na giełdzie. Po premierze This War of Mine akcje firmy skoczyły z około 9 złotych do prawie 40 złotych!
Nie pozostaje nam zatem nic innego jak tylko pogratulować i czekać na kolejne sukcesy polskich developerów.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Nie dziwie się, gra ma niesamowity klimat!