The Elder Scrolls Onlinedostał na naszym portalu dosyć wysoką ocenę (i to ode mnie, ha! - przyp. red.). Otrzymał także spory kredyt zaufania - cały czas jednak ciężko określić, czy słusznie.
Liczba subskrybentów wskazuje na to, że popularna marka to za mało, by przyciągnąć tłumy - abonament w ESO opłaca tylko trochę ponad 700 tys. osób (dane z końca czerwca). Jak na wysokobudżetową produkcję MMORPG nie jest to imponujący wynik.
ZeniMax Online cały czas pracuje nad poprawą sytuacji - najnowszym pomysłem jest program lojalnościowy. Osoby, które opłacały abonament przez 3 miesiące (nie licząc miesiąca, który dostajemy "bonusowo" przy kupnie gry), dostaną w nagrodę zwierzątko w postaci zjawy z Wysokiego Hrothgaru. W najbliższym czasie gracze dowiedzą się także, jakie nagrody czekają na osoby, które zdołają opłacić półroczną subskrypcję. Oczywiście, program lojalnościowy będzie cały czas ulepszany przez firmę.
Jeżeli zwierzątko to zbyt słaby argument, nie przemawiający za powrotem do gry, to być może przekona Was to, że ESO jest cały czas rozwijane. Gra niedługo doczeka się aktualizacji oznaczonej numerkiem 4 - każdy update tego typu oznaczał póki co nowe tereny, questy i areny.
Źródło: gamespot.com
0 Komentarzy