Dying Light będzie promowane... demem. Studio Techland przygotowało próbkę swojego hitu – znajdziemy w niej około 3 godziny dobrej zabawy. Wycinek z głównej kampanii to jedno zadanie główne, kilka questów pobocznych oraz zbiór różnych wyzwań. Wersja demonstracyjna pojawi się na wszystkich platformach docelowych – przewidzianych dla sklepowego produktu. Demo wspiera tryb kooperacyjny dla maksymalnie czterech graczy.
Popyt na grę Dying Light nadal jest wysoki, ale czasami konsumenci zmagają się z pewnymi wątpliwościami – nie wiedzą, jaką grę warto kupić. Demo jest obecnie rzadko stosowanym elementem promocji, reklamy pełnego tytułu. Rodzima ekipa postanowiła wykorzystać pewne możliwości – i tak otrzymujemy próbkę tytułu, jaki sprzedał się w nakładzie ponad 5 milionów egzemplarzy. Teraz każda zainteresowana osoba może wyciągnąć własne wnioski, zapoznać się z doznaniami oferowanymi przez DL - mówi o tym przedstawiciel studia developerskiego, Tymon Smektała.
Przypomnę, że Dying Light ma otrzymać poważne, fabularne rozszerzenie. Dodatek wyceniany na 15$ nie został jeszcze powiązany z konkretnym terminem premiery. Techland obecnie woli skupić się na efektywnej pracy – kwestie wydawnicze zostaną przedyskutowane w późniejszym czasie.
Źródło: Gamespot
0 Komentarzy