Take-Two nie zamierza rezygnować z marki BioShock. To bardzo ważne IP dla tego wydawcy. IP poparte cudownymi osiągnięciami handlowymi. Wszystkie odsłony serii stworzonej przez zlikwidowane już Irrational Games wygenerowały sprzedaż na poziomie 25 milionów jednostek. Z czego samo BioShock Infinite rozeszło się w nakładzie 11 mln egzemplarzy.
Aktualnie T2 nie przekazuje fanom serii żadnych konkretów, aczkolwiek taka postawa nie powinna być uznawana jako zły sygnał.
„To bardzo ważna własność intelektualna dla naszej firmy. I choć na ten moment nie mam dla was żadnych komunikatów, zapowiedzi, to naprawdę pragnę podkreślić, że to dla nas bardzo ważna marka” - stwierdza Strauss Zelnick, szef Take-Two Interactive.
Uniwersum BioShock ma w sobie jeszcze spory potencjał (jeśli myślimy o twórczości, kreatywności i wynikach handlowych) – taki był zeszłoroczny wniosek kierownictwa T2. Za przyszłość tego IP ma odpowiadać teraz 2K Marin (studio dało nam BioShocka 2).
0 Komentarzy