Jade Raymond potrzebowała dreszczyku emocji, dlatego opuściła struktury firmy Ubisoft. Komfortowa, bezpieczna posada jest czymś pociągającym, ale czasami trzeba zaryzykować. Współpraca z EA rozpoczyna się w pozytywnej atmosferze. Nowa ekipa – Motive ma wspomagać Visceral Games przy projekcie osadzonym w uniwersum Star Wars, a jednocześnie opracowywać elementy całkowicie świeżej własności intelektualnej. Raymond nie rzuca jeszcze konkretami, aczkolwiek jej studio chce przede wszystkim efektywnie wykorzystać talent zatrudnionych programistów.
Projekt Star Wars to naprawdę coś wielkiego. To owoc trudu ludzi kochających Gwiezdne Wojny. Motive też chce pokazać swoje zaangażowanie i zaoferować znaczące wsparcie. Oczywiście zasoby kadrowe muszą zostać jeszcze uzupełnione, aczkolwiek cyferki nie są czymś kluczowym. Skupmy się na prawdziwym talencie i rzeczach, jakie trzeba po prostu wykonać. Zapewne mniejsza grupka ludzi zacznie formować fundament pod nowe IP. Liderzy studia Motive będą działać na dwóch frontach. Dlaczego? Bo tytuł produkowany przez Visceral Games jest teraz najważniejszy.
Źródło: Game Informer
0 Komentarzy