Space Hulk: Deathwing pokaże prawdziwą moc Unreal Engine 4

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Space Hulk: Deathwing pokaże prawdziwą moc Unreal Engine 4 - gamedot.pl

W przeciwieństwie do będącego turową strategią Space Hulka z 2013 roku, Space Hulk: Deathwing ma być FPS-em z elementami RPG (za punkty Ferworu usprawnimy jedno z 4 drzewek rozwoju, zdobędziemy nowe moce, artefakty i uzbrojenie). Za grę odpowiedzialne jest studio Streum On, które wcześniej stworzyło raczej mało popularne (chociaż bardzo rozbudowane) E.Y.E: Divine Cybermancy. Developer postanowił wykorzystać silnik Unreal Engine 4 w swojej nowej produkcji - jak zaraz się przekonacie, idealnie pasuje on do mrocznych klimatów Space Hulk: Deathwing. Premiera gry została wyznaczona na wrzesień tego roku, natomiast Deathwing ma być tytułem stricte pecetowym.

 

 

 

 

 

Źródło: gamespot.com

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

Sokool 9 lat temu

bede gral w gre

0 Odpowiedz
JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]