- Strona główna
- Newsy
- Space hulk: deathwing pokaże prawdziwą moc unreal engine 4
Space Hulk: Deathwing pokaże prawdziwą moc Unreal Engine 4
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
W przeciwieństwie do będącego turową strategią Space Hulka z 2013 roku, Space Hulk: Deathwing ma być FPS-em z elementami RPG (za punkty Ferworu usprawnimy jedno z 4 drzewek rozwoju, zdobędziemy nowe moce, artefakty i uzbrojenie). Za grę odpowiedzialne jest studio Streum On, które wcześniej stworzyło raczej mało popularne (chociaż bardzo rozbudowane) E.Y.E: Divine Cybermancy. Developer postanowił wykorzystać silnik Unreal Engine 4 w swojej nowej produkcji - jak zaraz się przekonacie, idealnie pasuje on do mrocznych klimatów Space Hulk: Deathwing. Premiera gry została wyznaczona na wrzesień tego roku, natomiast Deathwing ma być tytułem stricte pecetowym.
Źródło: gamespot.com
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
JohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
bede gral w gre