Reklama „PlayStation 4 Perfect Day” przykuwa uwagę od samego początku, nawiązując choćby do słynnej kampanii „Michael”. Sony znów kładzie nacisk na to jak mocno można zatopić się w cyfrowym świecie i zmienia dwójkę przyjaciół w mordujących się rycerzy, zajeżdżających sobie drogę kierowców i strzelających do siebie żołnierzy. Innymi słowy przypomina to sytuację w której znajduje się każdy z nas podczas wspólnej partyjki ze znajomymi (wtedy liczy się tylko zwycięstwo):
Robi wrażenie, prawda?
Do premiery konsoli zostało już coraz mniej czasu, na rynku amerykańskim ukaże się 15 listopada, w Europie 29 listopada. W tym dniu do sprzedaży trafią też piętnaście tytułów startowych, czyli:
- NBA 2K14
- Call of Duty: Ghosts
- Skylanders Swap Force
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 4
- Madden 25
- FIFA 14
- NBA Live 14
- Killzone: Shadown Fall
- Driveclub
- Knack
- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Watch Dogs
- Just Dance 2014
- LEGO Marvel Super Heroes
Innymi słowy, to będzie mocne lądowanie.
PS Dla przypomnienia, oto jeden ze spotów o Michaelu:
0 Komentarzy