„Sony skupia się na nowych markach bardziej niż konkurencja”

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
„Sony skupia się na nowych markach bardziej niż konkurencja” - gamedot.pl
Andrew House, jedna z twarzy PlayStation 4 oraz szef Sony daje do zrozumienia, że jego firma jest oddana tworzeniu zupełnie nowych marek i w najbliższym czasie się to nie zmieni.
 
„W kwestii zakresu naszych działań jesteśmy w lepszej kondycji i w lepszych relacjach z developerami third-party niż kiedykolwiek w czasie mojej pracy. Jesteśmy też bardziej zobowiązany do dostarczania nowych IP niż większość producentów sprzętu.”
 
Pan House podkreśla też, że pojawianie się zupełnie nowych marek jest szczególnie istotne dla całego ekosystemu PlayStation.
 
Co tu dodać – jest w tym wiele racji i słowa szefa Sony faktycznie przekładają się na czyny. Microsoft wciąż polega na Forzie i Halo, w czasie gdy Nintendo zwyczajnie nie może odpuścić Mario, Donkey Konga i Metroida. A na PlayStation 4 jest już zapowiedziane choćby The Order 1886, które zapowiada się obłędnie. 
 
 
Jak będzie w przyszłości? Czas pokaże. Warto jednak po cichu liczyć na to, że Xbox One zaatakuje przynajmniej kilkoma mocnymi, nowymi grami na wyłączność.
 
 
źródło: gamespot
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]