Sony pozwane do sądu o... rozdzielczość w Killzone: Shadow Fall

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Sony pozwane do sądu o... rozdzielczość w Killzone: Shadow Fall - gamedot.pl

Douglas Ladore z Kalifornii pozwał Sony o 5 milionów dolarów odszkodowania. Uargumentował on swoje stanowisko tym, że firma nieprawdziwie reklamowała grę Killzone: Shadow Fall, oferując rozdzielczość 1080 zarówno w trybie single- jak i multiplayer.

 

 

Po premierze gry okazało się, że w trybie sieciowym do osiągnięcia efektu fullHD gra korzysta z tzw. odwzorowania temporalnego (ang. temporal reprojection). Technologia ta pozwala na renderowanie scen w rozdzielczości 960 na 1080 pikseli, przewidując pozycje kolejnych pikseli na ekranie, łącząc elementy obrazu niskiej jakości w jeden, który ostatecznie przypomina pełne HD (chociaż w tym wypadku obraz faktycznie jest nieco zamazany).

 

 

Sprawę prowadzi 'sławna' już w branży growej kancelaria prawna Edelson PC, która kilka lat temu prowadziła sprawę przeciwko duetowi Sega/Gearbox Software - wtedy chodziło o jakość końcową Aliens: Colonial Marines, która znacząco różniła się od wcześniejszych zapowiedzi.

 

 

Dla ciekawskich - poniżej zamieszczam materiał, który dokładnie wyjaśnia efekt temporal reprojection (angielski wymagany):

 

 

 

 

Źródło: computerandvideogames.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]