• Strona główna
  • Newsy
  • Skyrim był kiedyś o wiele mroczniejszy – postaci miały prześladować duchy przodków

Skyrim był kiedyś o wiele mroczniejszy – postaci miały prześladować duchy przodków

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Skyrim był kiedyś o wiele mroczniejszy – postaci miały prześladować duchy przodków - gamedot.pl

Fani Skyrima grzebiąc w kodzie gry odkryli parę ciekawych elementów mechaniki, które nie trafiły do pełnej wersji piątego The Elder Scrolls. Jeden z nich to Haunting (Nawiedzanie) – kiedy postać niegrywalna umiera to jej duch… może towarzyszyć jej rodzinie! Miało się to dziać losowo i dopiero po jakimś czasie od zgonu. Co ciekawe, taka rzecz miała się wydarzać jednemu NPC-owi na całą grę.

 

Drugim elementem porzuconym podczas prac nad Skyrimem było Mourning (Opłakiwanie zmarłych). Po śmierci unikalnych NPC-ów mieliśmy słyszeć w dialogach ich przyjaciół i rodziny tęsknotę za martwym bliskim. 

 

Co interesujące, powstał nawet mod umieszczający te elementy w grze. Możecie go ściągnąć i cieszyć się obiema funkcjami, które nie wiadomo czemu zostały usunięte z finalnej wersji Skyrima

 

To niesamowite, że tyle lat po premierze wciąż można znaleźć coś nowego w kodzie tej gry.

 

źródło: steamed

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]