- Strona główna
- Newsy
- Skyrim był kiedyś o wiele mroczniejszy – postaci miały prześladować duchy przodków
Skyrim był kiedyś o wiele mroczniejszy – postaci miały prześladować duchy przodków
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Fani Skyrima grzebiąc w kodzie gry odkryli parę ciekawych elementów mechaniki, które nie trafiły do pełnej wersji piątego The Elder Scrolls. Jeden z nich to Haunting (Nawiedzanie) – kiedy postać niegrywalna umiera to jej duch… może towarzyszyć jej rodzinie! Miało się to dziać losowo i dopiero po jakimś czasie od zgonu. Co ciekawe, taka rzecz miała się wydarzać jednemu NPC-owi na całą grę.
Drugim elementem porzuconym podczas prac nad Skyrimem było Mourning (Opłakiwanie zmarłych). Po śmierci unikalnych NPC-ów mieliśmy słyszeć w dialogach ich przyjaciół i rodziny tęsknotę za martwym bliskim.
Co interesujące, powstał nawet mod umieszczający te elementy w grze. Możecie go ściągnąć i cieszyć się obiema funkcjami, które nie wiadomo czemu zostały usunięte z finalnej wersji Skyrima.
To niesamowite, że tyle lat po premierze wciąż można znaleźć coś nowego w kodzie tej gry.
źródło: steamed
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
CascadPrawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy