Wygląda na to, że wyniki finansowe Samsunga w Japonii nie porywają, a przyczyną tego stanu rzeczy mają być złe skojarzenia związane z koreańskim przedsiębiorstwem.
Nowa generacja smartfonów Galaxy oznaczona numerem 6 nie będzie eksponować nazwy Samsung w przedniej części telefonów, co widać na materiałach promocyjnych operatorów komórkowych NTT Docomo i au.
Japoński rynek telefonów komórkowych jest zdominowany przez produkty Apple, a dalsze miejsca zajmują rodzimi producenci smartfonów i keitaiów tacy jak Sharp i Sony. Nowa polityka największego koreańskiego czebolu ma pomóc w zwiększeniu sprzedaży w Japonii.
źródła: NTT Docomo; macrumors
Artykuły
Dołącz do zespołu Gamedot
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
1 Komentarz
Jestem ciekawy czy taki zabieg faktycznie przyniesie oczekiwany wzrost sprzedaży. Trochę w to wątpie, ale czas pokaże.