Rust, który na Steamie we wczesnym dostępie zadebiutował w 2013 roku do tej pory nie doczekał się finalnej wersji. Jak zaznaczył jeden z twórców ma się to zmienić dokładnie 8 lutego bieżącego roku, kiedy gra opuści Early Access.
Dodatkowo produkcja będzie wspierania również po wydaniu patcha 1.0. Jednak intensywność publikacji łatek zmieni się z tygodniowej na miesięczną. Powód jest prosty - twórcy chcą uniknąć zbędnego pośpiechu i publikować sprawdzone aktualizacje, nie psujące innych elementów.
Jednak dla osób chcących testować wszelkie poprawki zostanie udostępniona osobna wersja Rusta, która będzie otrzymywać patche codziennie.
Co ciekawe wzrośnie także cena za grę z 20 do 35 dolarów. Newman rozumie ewentualną krytykę społeczności, ale jak zaznaczył "taki jest biznes". Dodatkowo podwyżka nie nastąpiła bez jakiejkolwiek informacji - została opublikowana na ich blogu.
Na koniec przedstawiciel studia podziękował fanom za dotychczasowe wsparcie i zabrosił do dalszej zabawy w świecie Rusta.
0 Komentarzy