Premiera gry Rise of the Tomb Raider na konsolach Xboks na pewno nie zostanie przesunięta na późniejszy termin. Projekt studia Crystal Dynamics otrzymał złoty status, a zatem proces dewelopingu zakończył się sukcesem. Teraz Square Enix musi zadbać o kwestie związane z rynkowym debiutem. Stosowne obrazy płyt zostały przekazane do tłoczni.
Sam developer ma nadzieję, że stworzył godną, dobrą kontynuację dla przygody z 2013 roku. Chodzi o reboot kultowej marki, który zapewnił rozrywkę milionom graczy. Nowa produkcja, a dokładnie proces jej tworzenia był traktowany przez CD jako wielkie wyzwanie, albowiem każdy pracownik studia chciał przygotować usprawnienia dla bazowej formuły.
Jeden proces się kończy, ale Crystal Dynamics nadal ciężko pracuje. Wszak obiecano dodatki do Rise of the Tomb Raider. W dalszej perspektywie trzeba myśleć o produkcie kierowanym do PC i PS4 – choć przypuszczalnie odpowiednie wersje są już (prawie) gotowe. Posiadacz komputera pozna nowe przygody Lary gdzieś w Q1 2016. Debiut na PS4 został przerzucony na ostatni kwartał przyszłego roku. Fanowskie serce krwawi...
Premiera na XOne i X360 została zaplanowana na 10 listopada.
0 Komentarzy