Technologiczny serwis Digital Foundry potwierdza, że odświeżone odsłony marki Prototype (na XOne trafiło Prototype: Biohazard Bundle) obsługują natywne 1080p. Inne graficzne zmiany? Cóż, Activision postawiło tylko na podbicie rozdzielczości. Jakość tekstur/cieniowania przypomina nam o poprzedniej generacji konsol. Co warte podkreślenia, animacja nie jest wyświetlana przy stałej wartości 30fps(!). Takie Prototype 2 czuło się lepiej w środowisku PS3.
Acti po prostu nie zmienia swojego zachowania (i raczej tego nie planuje). Wydawca nadal wykazuje ogromną pazerność. Za niewielki wysiłek (a raczej pokazową fuszerkę) każe sobie zapłacić 50$. Ludzie kręcili nosem na takie Tomb Raider: Definitive Edition, ale ta pozycja gwarantowała znaczące, realne ulepszenia. Natomiast dzieła studia Radical Entertainment pozostają brzydkie i dodatkowo marnują potencjał – mimo wszystko - nowocześniejszej platformy (XOne po prostu dławi się odgrzanym – w mikrofalówce - kotletem).
Według Treyarch – developera Black Ops 3 - Activision to wspaniała firma, wspierająca kreatywne myślenie. Pozwalająca spróbować nowych rzeczy. Wiadomo, programiści „słodzenie” (w kontekście przedstawionej sytuacji zbiera mi się na wymioty) mają zapisane w kontraktach i po prostu muszą zadbać o dobry PR dla rączki, która karmi. Tylko potem mamy premierę takiego Prototype: Biohazard Bundle i wszystko idzie na zmarnowanie.
Omawiane „remastery” 22 lipca zadebiutują na PSN. Zainteresowani zakupem?
Źródło: Eurogamer.net
0 Komentarzy