Konsola PS4 w nowej wersji? Co warte podkreślenia, nie myślę o oddchudzonym egzemplarzu – o platformie, która zagwarantuje mniejsze zużycie energii. Masayasu Ito – jeden z liderów Sony Computer Entertainment – przedstawia swoje, dość luźne przemyślenia. A zatem: przy architekturze X86 można zdecydować się na naprawdę poważne zmiany.
Możemy wymienić podzespoły – to taki oczywisty sposób na zagwarantowanie większej wydajności. W tym samym czasie nie musimy nic zmieniać w istniejących projektach – dedykowanych domyślnej PS4. Architektura PS3 nie oferowała takiej elastyczności, dlatego teraz Sony może przeanalizować różne możliwości – niektóre z nich są naprawdę ciekawe.
Warto jednak pamiętać, Masayasu Ito nie pozostawia żadnych gwarancji – przedstawia tylko... hipotetyczne rozwiązanie. Jedno jest pewne: każda zmiana, ulepszenie wymaga solidnego uzasadnienia.
W wywiadzie dla serwisu 4Gamer wspomina się też o wsparciu obecnych konsol PlayStation. Sony nie inwestuje w projekty dedykowane PSV – chodzi tu o tytuły od wewnętrznych ekip. Japoński gigant bazuje na owocach trudu zewnętrznych developerów. Takie Minecraft: PS Vita Edition dało pozytywny impuls. NGP stał się łakomym kąskiem dla młodych graczy. SCE jako takie skupia się na wykorzystaniu potencjału PS4.
Źródło: Dualshockers
0 Komentarzy