Co najmniej dwa miliony z 4,2 miliona posiadaczy PlayStation 4 płaci za usługę PS Plus (ciekawe czy ma to jakiś związek ze sprzedażą Killzone: Shadow Fall). Należy zatem przyznać, że to kolejny sukces nowej platformy Sony, nawet jeśli większość z posiadaczy Plusa na PS4 zapewne przeniosło go wraz ze swoim kontem z PS3.
Podkreśla to jednak jak udanym pomysłem było stworzenie oferty polegającej na comiesięcznym oferowaniu darmowych gier w zamian za regularne, stosunkowo drobne, opłaty.
Sony planuje do końca marca sprzedać łącznie 15 milionów PS3 i PS4, i plan ten ma duże szanse powodzenia, a zwłaszcza jeśli popyt na PlayStation 4 utrzyma się na obecnym poziomie. Warto mieć na uwadze, że wyniki te są bardzo potrzebne japońskiej firmie, która mocno się przebudowuje. Kolejne zyski dywizji odpowiedzialnej za PlayStation powiązane ze sprzedażą interesu związanego z Vaio powinny nie tylko uleczyć finanse firmy, ale i tchnąć w nią nowego ducha. Oczywiście o ile wszystko dobrze się potoczy.
źródło: cvg
1 Komentarz
Nic dziwnego skoro dodają coraz to lepsze smaczki dla posiadaczy abonamentu :)