Project CARS - znamy wymagania sprzętowe

Parsec - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Project CARS - znamy wymagania sprzętowe - gamedot.pl

Na stronie gry producent podał wymagania sprzętowe, które prezentują się następująco:

Wymagania minimalne: 
Procesor – 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940;
Grafika – nVidia GTX 260, ATI Radeon HD 5770;
Pamięć – 4Gb RAM, 1Gb VRAM;

Wymagania zalecane:
Procesor – 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350;
Grafika – nVidia seria GT600, AMD Radeon seria HD7000;
Pamięć – 8Gb RAM, 2Gb VRAM;

Dodatkowo wiemy, jak będą prezentować się maksymalne rozdzielczości obsługiwane przez grę:
PC obsłuży rozdziałkę do 12K;
PS4 może liczyć na 60 klatek na sekundę w 1080p;
Xbox One ma również zapewnione 60 klatek, ale w rozdzielczości 900p.


Ze smaczków możemy liczyć na głos Bena Collinsa byłego Stiga programu Top Gear, który będzie do nas przemawiać przez głośnik w padzie Dualshock 4.
Za to analogi Xboxowego pada pozwolą nam poczuć wjazd na linie boczne toru.

Project CARS pojawi się na PS4, Xbox One, PC i Wii U, a premiera jest zapowiedziana na 28 maja 2015 roku.  

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

REDmartinesart 9 lat temu

Każdy kto oczekuje na Project Cars niech spróbuje najpierw zagrać u kogoś, aby się nie rozczarować. Zespól i fazy tworzenia produktu przypominały szarpanie się z latawcem. Od kilku miesięcy jest podejmowana próba dogodzenia każdemu-dosłownie. To dlatego przeciągana jest premiera. Są problemy z choćby custom settings gamepada na każdą platformę. Oczekiwane i finalizowane są kontrakty na licencję torów itp. Finalnie nawet ja siedząc ponad dwa lata w zespole nie wiem jak to się zakończy. Jeżeli ktoś korzysta z symulatora, lub ma zamiar przy tym tytule musi też wiedzieć, że menu zmian sterowania jest sztucznie ograniczane. Steering lock jest balansowany równocześnie z wersjami na konsole (no niestety) i "suwaki" nie pozwalają na pełną swobodę. Jest też cała masa błędów technicznych nie załatanych od ponad 2 lat! Nie przypomina to shifta 2 jak to próbują niektórzy utrwalić, choć czuć oczywiście rodowód. Jest kamera z ruchami głową dokręcająca do wierzchołków zakrętów. Jest też kilka graficznych pozostałości jak blur przy wyższych prędkościach lub wertykalne ruchy kamerą na zewnątrz samochodu. Spokój was uratuje, najpierw sprawdźcie sobie u kogoś;)

1 Odpowiedz
ParsecParsecMiłość do gier PC-towych wyssał z mlekiem matki. Amator gier wszelakich, a w szczególności gier ekonomicznych i Guild Wars. Początkujący badacz kultury graczy komputerowych, ale tylko po godzinach i przy dobrym piwie.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]