Prey (2017) – długi gameplay z developerskim komentarzem

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Prey (2017) – długi gameplay z developerskim komentarzem - gamedot.pl

 

Reanimowany Prey trafił na okładkę amerykańskiego Game Informera, a to oznacza, że w najbliższych dniach otrzymamy dość pokaźną dawkę nowym informacji. Sama gra jest projektem studia Arkane i bez wątpienia nowy opiekun marki odcina się od skasowanego w 2014 roku projektu. Bethesda pozwala na świeży start – zatem numerek przy tytule znika, a praktycznie wszystkie elementy uniwersum zostały gruntownie przemodelowane.

 

Oczywiście pewne podobieństwa znajdziemy – wszak Human Head Studios swego czasu także myślało o zwiększeniu swobody w proponowanej rozgrywce. Niestety myślało tylko do pewnego czasu, albowiem potem nastał czas kłótni z wydawcą (chodziło o pieniądze). I tak stary Prey 2 w jednym momencie był projektem prawie gotowym, a innym razem tworem podobnym do prototypu – sama Bethesda zaczęła mówić o podwyższaniu norm jakościowych. Wspomniana kasacja chyba nosi znamiona zemsty na krnąbrnych programistach.

 

Wróćmy mimo wszystko do teraźniejszości. Arkane odwołuje się do swojego Dishonored – IP, które udostępnia pewne „narzędzia”, a potem pozwala na rozkręcanie szalonych akcji. Widzimy tu umiłowanie ludzkiej kreatywności. Prey (2017) także umożliwia eksperymentowanie – do każdego problemu można podejść na różne sposoby.

 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]