Potężna aktualizacja do gry Fortnite!

Alex_Briggs - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

Gra Fortine produkcji Epic Games, otrzymała aktualizację 3.4. Zmiany będą dotyczyć trybów Ratowanie Świata oraz Battle Royal.

 

 

Ten ostatni cieszy się oczywiście tytułem najpopularniejszego w swoim gatunku. Pełna lista zmian z obu trybów, znajduje się poniżej!

 

OGÓLNE

  • Kolejna faza ulepszeń rozgrywki międzyplatformowej na konsolach
    • Umożliwiono dodawanie, usuwanie i zarządzanie epickimi znajomymi z poziomu menu głównego.
    • Wysyłanie, otrzymywanie i odpowiadanie na międzyplatformowe zaproszenia do oddziału jest już możliwe.
    • Wyszukiwarka ekip uwzględnia od teraz epickich znajomych z innych platform.
  • Włączono możliwość przełączania trybu pełnoekranowego przy pomocy skrótu Alt + Enter na PC i kombinacji przycisków Opcje + Enter na komputerach Mac.
  • Zwiększono jasność i widoczność skrzynek z amunicją.

Poprawki błędów

  • Naprawiono rzadki błąd, powodujący, że gracze mogli być wystrzeliwani w powietrze po zetknięciu się z otoczeniem w ciasnych przestrzeniach.
  • Naprawiono błąd, powodujący sporadyczne wyświetlanie się menu trybu edycji nad strukturami nie wzniesionymi przez graczy.
  • Naprawiono błąd, sprawiający, że podczas wykonywania skoku przez gracza inni gracze wydawali się nie poruszać płynnie.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że po restarcie niektóre przypisane na klawiaturze QWERTY klawisze stawały się na powrót nieprzypisane.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że widok ekranu ustawień grafiki nie aktualizował się po przełączeniu opcji trybu pełnoekranowego.

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano Rakietę Kierowaną.
    • Statystyki:
      • Obrażenia zadawane graczom: klasa Epicka – 105, klasa Legendarna – 110
      • Obrażenia zadawane otoczeniu: 1000
      • Czas trwania: 18 sekund
      • Odstęp pomiędzy wystrzałami: 3,13 sekund
      • Prędkość rakiety: 1300 jednostek/sekundę
      • Punkty zdrowia rakiety: 100
    • Osobiście steruj swoją rakietą po wystrzale.
    • Na czas przejęcia kontroli nad rakietą poruszanie się postacią nie będzie możliwe.
    • W każdej chwili można wyłączyć widok rakiety, a ona będzie kontynuowała swój lot po stałej trajektorii.
    • Maksymalny czas lotu rakiety to 18 sekund.
    • Porusza się z nieco mniejszą prędkością niż zwykła rakieta, ale zadaje takie same obrażenia.
    • Rzadkość epicka i legendarna.
    • Wykorzystywany rodzaj amunicji: rakiety.
    • Można ją znaleźć w skrzyniach skarbów i zrzutach zaopatrzenia.
  • Poprawiono kolory odzwierciedlające klasę rzadkości strzelb, by lepiej informowały o ich efektywności.
    UWAGA: Cechy broni (takie, jak zadawane obrażenia czy częstotliwość występowania) nie zostały zmienione.
    • Strzelby taktyczne są teraz Zwykłe/Niepospolite/Rzadkie (były Niepospolite/Rzadkie/Epickie)
    • Strzelby-pompki są teraz Niepospolite/Rzadkie (były Zwykłe/Niepospolite)
  • Wyrzutnia Jaj to przedmiot okresowy, który zastąpi Granatnik (jest to zmiana wyłącznie kosmetyczna).
  • O 25% zwiększono częstotliwość występowania panelu skokowego.

Poprawki błędów

  • Naprawiono problemy występujące w związku z Bombą Taneczną, dzięki czemu przedmiot znowu jest dostępny..
  • Naprawiono błąd, powodujący, że pułapki z kolcami aktywują się, kiedy gracz staje na szczycie ściany, do której została przymocowana pułapka.
  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający graczom włączenie trybu celowania po wylądowaniu na ziemi, jeżeli przytrzymywali przycisk celowania w trakcie skakania.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że wystrzały ze sztucera były niecelne na krótkich dystansach lub jeżeli gracz kucał.
  • Detonator do zdalnego odpalania ładunków będzie odtąd poprawnie usuwany z ekwipunku gracza, jeżeli jego przeciwnik zniszczy umieszczony w świecie gry ładunek, a w ekwipunku gracza nie będzie już innych.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że gracze mogli kontynuować sprint w trakcie korzystania z detonatora do zdalnego odpalania ładunków, a animacja detonatora nie odtwarzała się.

ROZGRYWKA

  • Tryb okresowy: Starcie snajperów
      • Dodano sztucer oraz kuszę.
      • Usunięto rewolwer.
      • Możliwość przejścia w stan powalenia została wyłączona. Powaleni gracze są automatycznie eliminowani.
      • Bronie legendarne można znaleźć wyłącznie w zrzutach zaopatrzenia.
      • Bronie epickie można znaleźć wyłącznie w skrzyniach skarbów.
      • Częstotliwość występowania ciężkiej amunicji:
        • Podłoga: 6
        • Skrzynia: 6
        • Skrzynki z amunicją: 12
        • Zrzuty zaopatrzenia: 18
        • Lamy: 90
    • Zmieniono kolejność, w której kawałki budowli odpadają z umocnień gracza w miarę zadawania obrażeń.
    • Zwiększono ilość łupów generowanych na wyspie początkowej.
    • Usunięto tryb 30 FPS z konsol Xbox One i PS4.
      • W aktualizacji 3.4 znacząco zoptymalizowaliśmy sposób, w jaki Fortnite wykorzystuje procesor graficzny, co poprawiło ogólny wygląd gry, włączywszy w to rozdzielczość w trybie 60 FPS. Po wprowadzeniu tych zmian nie widzimy powodu, dla którego ktokolwiek miałby nadal korzystać z trybu 30 FPS. (Komentarz twórców)

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, powodujący, że otwarte już skrzynie skarbów oglądane z dużych odległości wyglądały na zamknięte.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że reanimowani gracze blokowali się w nieprawidłowym stanie, jeżeli w trakcie trwania reanimacji między jednym graczem a drugim postawiono fragment budowli.
    • Znaczniki środka tarczy nie będą się już wyświetlać po ukończeniu wyzwania.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że nakrycia głów innych graczy wyświetlały się tak, jakby unosiły się nad ich postaciami.
    • Naprawiono rzadki błąd, powodujący, że gracze tracili możliwość sterowania swoją postacią po wyskoczeniu z busa bojowego.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że krzaki i inne elementy otoczenia pojawiały się i znikały z pola widzenia na średnich dystansach.

    WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

    • Dodano informację o tym, że dane urządzenie nie jest wspierane w przypadku konkretnych urządzeń. Brzmi ona następująco:
      „Niestety, do uruchomienia Fortnite wymagane jest urządzenie z 2 GB pamięci RAM. Fortnite działa na: telefonach iPhone SE, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X; tabletach iPad Mini 4, Air 2, 2017, Pro”.
    • Antyaliasing (4x MSAA) jest teraz dostępny na wszystkich wspieranych urządzeniach.
    • Możliwość szeptania oraz czat dla ekipy są już dostępne w wersji na urządzenia mobilne.
    • Dodano krótki instruktaż dla „Dotknij, aby zrobić zamach”, który wyświetla się przy okazji pierwszego uruchomienia gry.
    • Dodano wiadomość informującą o tym, że urządzenia po jailbreaku nie są wspierane.
    • Automatyczne otwieranie drzwi bazuje odtąd na interakcji gracza z aplikacją, nie zaś na prędkości, z jaką porusza się postać.

    Poprawki błędów

    • Nieprzerwane ataki wykonywane za pomocą zbieraka są obecnie płynniejsze, jeżeli gracz dwukrotnie dotknie i przytrzyma prawą część ekranu.
    • Lewy przycisk ataku jest odtąd bardziej niezawodny i ma większą czułość.
    • Poprawiono ogólne odczucie reakcji sterowania podczas otwierania skrzyń skarbów.
    • Naprawiono różnego rodzaju błędy i niespójności związane z funkcją „Dotknij, aby strzelać”, co sprawiło, że działa dokładniej.
    • Naprawiono błąd minimapy, który sprawiał, że uniemożliwiała ona poruszanie się i rozglądanie.
    • Naprawiono błąd powodujący, że broń nie strzelała, kiedy interfejs gry na ekranie został raz dotknięty.
    • Naprawiono błędy, powodujące, że akcje „Dotknij”, a także „Dotknij i przytrzymaj” nie były rejestrowane przez grę.
    • Naprawiono problemy związane ze zbyt długim czasem ładowania gry na telefonie iPhone X.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że gra mogła się zawiesić przez wykonywanie szybkich dotknięć listy epickich znajomych.
    • Poprawiono błąd, powodujący, że efekty użycia granatów impulsowych nie były wystarczająco widoczne w trakcie gry na niskich ustawieniach.
    • Ustawienia turbo-budowania oraz automatycznej zamiany materiałów będą odtąd zapisywać się poprawnie.
    • Bronie i przedmioty jednorazowe, które zostały upuszczone, nie będą już podnoszone automatycznie przez gracza, który je wyrzucił.

    WYDAJNOŚĆ

    • Dokonaliśmy zaawansowanej optymalizacji kodu, w celu zredukowania lagów.
      • Poprawiono reakcje gry dzięki umożliwieniu grze aktualizowania statusu wszystkich graczy w świecie gry na klatkę. Uprzednio gra mogła aktualizować status 50 graczy na klatkę.
      • Zredukowano lag na początku rozgrywki dzięki optymalizacji łączności sieciowej w celu poprawy ogólnej wydajności serwera.
    • Znacząco poprawiono jakość wyświetlania gry na konsolach, włączając w to poprawę rozdzielczości oraz wyrazistości tekstur.
      • Poprawiono ostrość filtrowania tekstur na konsolach PS4 oraz Xbox One.
      • Zwiększono rozdzielczość tekstur na konsoli Xbox One.
    • Poprawiono liczbę klatek wyświetlanych na sekundę, gdy w pobliżu jest wielu graczy.
    • Naprawiono błąd, powodujący zacinanie się gry w przypadku natykania się po raz pierwszy na pewne przedmioty kosmetyczne.

    INTERFEJS

    • W trakcie gry na konsoli ekipy wyświetlające się jako sugerowane epickim znajomym pojawiają się w lobby.
    • Dodano opcję zbliżenia mapy.
      • Mapę można przybliżyć i oddalić przy pomocy kółka myszy.
      • W wypadku gry na kontrolerze prawy spust przybliża, a lewy oddala mapę.
      • Aby powiększyć mapę, należy uszczypnąć ekran dotykowy. Przesunięcie palcem oddali ją.

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, powodujący, że powaleni towarzysze wyświetlali się w ramach interfejsu jako zlikwidowani.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał umieszczenie znacznika na mapie, jeżeli pozostawała ona włączona w trakcie przemieszczania się z wyspy początkowej na pokład busa bojowego.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom umieszczanie znaczników na minimapie, jeżeli znalazłyby się one blisko krawędzi wyspy.
    • Wskaźnik wyboru trybu gry nie będzie się już zerował do „Oddziałów”, jeżeli nowy gracz dołączy do ekipy, gdy wybrano już inny tryb.
    • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych wartości pingu po włączeniu opcji „Pokaż statystyki sieciowe”.
    • W przypadku korzystania z opcji odwróconego sterowania, kursor nie będzie już odwracany, jeżeli mapa będzie otwarta.

    GRAFIKA I ANIMACJA

    • Dopracowano system wyświetlania efektu cząsteczkowego broni, by poprawić jego adekwatność:
      • Zwiększono szczegółowość śladów przelotu kul dla karabinów i pistoletów, sprawiając, że określenie kierunku, z którego nadleciały jest łatwiejsze.
      • Efekty uderzenia pocisków snajperskich w elementy otoczenia są obecnie bardziej widoczne.
      • Ślady śrutu wystrzeliwanego ze strzelby i efekty graficzne w razie uderzenia w któregoś z graczy zostały poprawione tak, by wyraźniej pokazywać rozprysk każdego strzału i by łatwiej było ocenić, jaka jego część trafiła w przeciwnika.
      • Bronie z zamontowanym tłumikiem mają subtelniejszy rozbłysk lufy, a pociski z nich wystrzelone nie pozostawiają za sobą smug.
      • Animacje wystrzału ze strzelby-pompki i rękodziała zostały dopracowane tak, by były bardziej czytelne i gwałtowne.

    Poprawki błędów

    • Poprawiono efekt poświaty w przypadku niektórych skrzyń, które świeciły się na biało.
    • Usunięto błąd, powodujący, że animacja przeładowania kuszy odtwarzała się w sytuacjach, gdy broń nie była przeładowywana.

    DŹWIĘK

    • Usunięto ćwierkanie wydobywające się z lądujących zrzutów zaopatrzenia.
    • Dodano dźwięk trafienia, gdy gracz, którego rozgrywka jest obserwowana, trafi kogoś w tarczę, ciało lub głowę.

    Poprawki błędów

    • Dodano dźwięk sprężynowania stosu opon w trybie obserwowania graczy.
    • Wyłączono walentynkowe efekty dźwiękowe dla wystrzelonych z kuszy bełtów, które trafiły przeciwnika.
    • Efekty dźwiękowe przeszukiwania odtwarzają się teraz w pełnej długości podczas przeszukiwania łupolam.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że odgłosy lądowania gracza były trudno słyszalne, jeżeli jednocześnie odtwarzane były odgłosy kroków.

    RATOWANIE ŚWIATA

    ROZGRYWKA

    • Bojowy Pro to nowy dostępny schemat kontrolera (więcej informacji znajduje się tutaj).
    • Sprint nie zużywa już energii.
    • Umieranie i reanimacja nie wpływają już na trwałość broni.
    • Zwiększono prędkość przeszukiwania pojemników.
    • Gracze nie będą już odnosili obrażeń od upadku z deskolotki, jeżeli wylądują na przyśpieszaczu.
    • Maksymalna ilość składników w stosie została zwiększona z 99 do 200.
      • Posiadane już przedmioty nie będą się automatycznie łączyć w stosy.
      • Możesz kumulować stosy upuszczając i podnosząc przedmioty lub przenosząc je pomiędzy plecakiem i magazynem.
    • Zwiększono limit stosu pułapek z 20 do 200.

    MISJE I SYSTEMY

    • Nowy element w ramach wątku fabularnego Wiosno przybywaj! – Trzej Pustakierowie
      • Finał Wiosno przybywaj! zbliża się wielkimi krokami! Przygotujcie się na eksplozje, epickie walki z minibossami, i legendarną nagrodę za ukończenie zadań budowniczego: Penny z Ogonkiem!
      • Specjalna wiosenna misja z króliczkiem trojańskim.
      • Stocz bitwę z trzema minibossami podczas jednej walki – znajdź zwycięską strategię, by pokonać diabelskie trio!
    • Pierwszy zakup ulepszlamy jest odtąd darmowy. Wszyscy gracze, którzy ukończyli samouczek łupolam również otrzymają darmową ulepszlamę.
      • Wprowadziliśmy tę zmianę, ponieważ niektórzy z graczy nie mieli możliwości zrobienia postępów w samouczku łupolam jeżeli wydali V-dolce na zakupy w Battle Royale przed jego ukończeniem.
    • Ulepszone lamy i inne wydarzenia w grze mogą obecnie wymagać od gracza podejmowania trudnych decyzji.
      UWAGA: Dotyczy to tylko zwykłych lam, nie lam specjalnych.
      • Wydarzenie związane z podjęciem trudnej decyzji pozwoli graczowi na dokonanie dodatkowego wyboru po wyborze jednej z kart.
      • Karty o epickiej i legendarnej klasie rzadkości w ramach tych typów będą regularnie wymagały od graczy dokonywania trudnych wyborów:
        • Schemat broni dystansowej, schemat broni białej, schemat pułapki, bohater.
    • Podwojono częstotliwość występowania lamy ze skrytki trolla.
      • Skrytka trolla gwarantuje obecnie co najmniej jeden schemat epicki, jeden legendarny, jednego epickiego lub legendarnego ocaleńca (dowolnego typu).
    • Zwiększono ilość materiałów do ewolucji, przyznawanych po ukończeniu misji:
      • Lokacja, w której materiały się pojawiają: +10%
        • Przykładowo, czysta kropla deszczu w Kamiennym Lesie.
      • Po jednej lokacji: +25%
      • Po dwóch lokacjach: +50%
      • Po trzech lokacjach: +100%
        • Czysta kropla deszczu w Twine Peaks
      • Misje alarmowe zostały dostosowane do nowych wartości
    • Wszystkie misje w grze będą od teraz wynagradzać graczy pewną ilością PD na wszystkich poziomach dowódcy.
      • Misje nie będą się już wyświetlać na szaro.
      • Misje, które uprzednio wyświetlałyby się na szaro, teraz będą widoczne jako zielone.
        • Co za tym idzie, gracze już nigdy nie natkną się na misję, która nie przyzna im żadnych PD, nawet jeżeli będą grali poniżej poziomu postaci.
      • Podwyższono ilość PD, którymi gracze są wynagradzani za grę poniżej poziomu swojej postaci.
        • W najgorszym przypadku gracze otrzymają 30% PD, które są przyznawane za daną misję.
    • Misje alarmowe
      • Z 60-150 do 100-240 zwiększono ilość talonów petard otrzymywanych za grupowe misje alarmowe (skalowane w zależności od poziomu trudności strefy).
        • Wydarzenia zawierające zmutowaną burzę i misje alarmowe z minibossami także będą przynosiły graczom 100-240 talonów.
      • Misje alarmowe z minibossami skupiają się teraz na wynagradzaniu graczy kluczami transformacyjnymi i przedmiotami o wysokim stopniu rzadkości.
        • Znacząco zwiększono częstotliwość występowania kluczy transformacyjnych.
        • Drastycznie zwiększono częstotliwość występowania rzadkich przedmiotów.
          • Przykładowo, w Twine Peaks legendarne klucze transformacyjne mają 15% szans na pojawienie się jako nagroda za misję alarmową, przed wprowadzeniem zmian był to 1%.
        • Zwiększono liczbę V-dolców pojawiających się w trakcie misji alarmowych z minibossami.
        • Z 1 do 2 zwiększono liczbę minilam przyznawanych jako nagrody w Deskogrodzie i trudniejszych lokacjach.
        • Zredukowano nieco szansę na to, by materiały do ewolucji były dodatkową nagrodą po wykonaniu misji alarmowej z minibossem. (Została ona jednak zwiększona dla misji zmutowanej burzy)
        • Zredukowano szansę na to, by PD były dodatkową nagrodą po wykonaniu misji alarmowej z minibossem.
        • Usunięto składniki niezbędne do tworzenia przedmiotów z listy nagród.
        • Usunięto rozmaite przedmioty, których klasa rzadkości nie odpowiadała obszarowi, w którym można było je znaleźć.
          • Przykładowo, w Twine Peaks nie będzie można znaleźć rzadkich ocaleńców.
    • Gracze otrzymują lepsze nagrody za wykonanie misji w Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
      • Ocaleńcy / Bohaterowie / PD schematu
        • Dolina Samowitości: Zaczyna się na poziomie +8.4% i zwiększa wraz z poziomem trudności do maksymalnej wartości +25%.
        • Twine Peaks: Zaczyna się na poziomie +25% i zwiększa wraz z poziomem trudności do maksymalnej wartości +39%.
    • Stosy zasobów przetworzonych, jak stosy drewna, metalowych belek itd. skalują odtąd poprawnie ilości drewna/kamienia/metalu, które z nich wypadają, a które zależne są od wielkości stosów.

    Poprawki błędów

    • Poprawiono błąd, mogący powodować, że gracze mogli używać trójkątnych ścian, które zostały odwrócone podczas korzystania ze wzoru służącego do zbudowania radaru.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre pułapki nie przyznawały graczom punktów po tym, gdy zostały aktywowane.
    • Panele skokowe, punkty strażnicze i przyspieszacze pojawiają się od teraz w dalszych strefach.
    • Naprawiono błąd, sprawiający, że wyrzutnia ścienna nie aktywowała się, jeżeli umieszczono koło niej drewnianą podłogę trzeciego stopnia.
    • Poprawiono literówkę w opisie zadania „Z kamerą wśród pustaków”.
    • Ocaleniec stojący na dachu pojazdu jest bezpieczny do momentu, w którym pojazd zostanie zniszczony.
    • Naprawiono błąd powodujący, że misje bramy w razie przegranej dwa razy nagradzały graczy odznaką.

    BRONIE I PRZEDMIOTY

    • Dodano zdalnie odpalane ładunki! Idźcie i wysadzajcie, co popadnie... z bezpiecznej odległości.
      • Aby umieścić ładunek w świecie gry, należy użyć przycisku strzelania. Alternatywny przycisk ognia wysadzi wszystkie podłożone ładunki.
      • Mogą one być wykorzystywane do wysadzania struktur (pomijając te, które zostały wzniesione przez drużynę), a także wrogów.
        UWAGA: Nie mogą one zadawać obrażeń celom.
      • Ponadto mogą eksplodować wskutek ostrzału z broni.
      • Można znaleźć je w świecie gry, a ich maksymalna żywotność do koniec danej misji.
    • Do ok. 30% wartości początkowej zmniejszono szansę wylosowania następujących profitów:
      • Obrażenia zadawane celom pod wpływem bólu
      • Obrażenia zadawane celom spowolnionym lub spętanym
      • Obrażenia zadawane celom ogłuszonym/odrzuconym/wytrąconym z równowagi
      • Obrażenia krytyczne zadawane celom pod wpływem bólu
    • Koszt stworzenia przyśpieszacza jest teraz porównywalny z kosztami zbudowania innych paneli modyfikujących ruch.
    • Współczynniki obrońców zostały nieco zrównoważone:
      • Wartości profitów trafień krytycznych broni białej i dystansowej zostały zwiększone z 9% do 15%.
      • Wartości profitów obrażeń krytycznych broni białej i dystansowej zostały zwiększone z 24% do 54%.
      • Wartość profitu pojemność magazynka broni dystansowych została zwiększona z 20% do 30%.
      • Wartość profitu ilość przechowywanej amunicji została zwiększona z 12% do 23%.
      • Zdrowie, tarcza oraz regeneracja tarczy obrońcy zostały zwiększone z 20% do 24%.
      • Wartość profitu obrażeń broni białej została zwiększona z 10% do 12%.
      • Wartość profitów obrażeń rozmaitych broni została zwiększona z 12% do 15%, włączając w to:
        • Bronie szturmowe, pistolety, strzelby, snajperki, topory, młoty, pałki, kosy, włócznie, miecze.
    • Znacząco zwiększono celność obrońców, a także ich standardową szybkostrzelność w przypadku wszystkich broni dystansowych.

    Poprawki błędów

    • Poprawiono błąd, który powodował, że ogniowa pułapka podłogowa zadawała przy wyższych ewolucjach mniejsze obrażenia, niż powinna.
    • Dodano potencjalną poprawkę błędu z unoszącymi się w powietrzu sufitowymi pułapkami elektrycznymi.
      • Pułapka znajdzie się nieco poniżej powierzchni sufitu, na którym zostanie podłożona i będzie uwzględniana w systemie kolizji z kamerą.

    BOHATEROWIE

    • Do sklepu okresowego dodano legendarną skórkę podklasy Żołnierza, Najeźdźcy: Króliczego Najeźdźcę Jonesy'ego.
    • Za ukończenie wątku fabularnego Wiosno przybywaj!, można otrzymać legendarną skórkę podklasy Budowniczego, Specjalisty od plazmy: Penny z Ogonkiem.
    • Koszt energii Skoku Modliszki zmniejszono z 50 do 20.
    • W ramach zmiany polegającej na usunięciu wymogu energii do sprintu, usunęliśmy także profit Energia Fazowa. Rubieżnicy, który go mieli, otrzymają w zmian profit Przesunięcie Fazowe.
      • Profit Zwiadowczyni fazowej Jess na 12 poziomie: Energia Fazowa, został zastąpiony Tarczą Fazową.
        • Tarcza Fazowa: Tarcza Fazowa sprawia, że osłona będzie się odnawiać przez 4 sekundy. Osłona będzie odnawiać się nawet jeśli będziesz otrzymywał obrażenia, ale tempo odnawiania wynosić będzie 20% standardowego.
      • Profit Rubieżnika-Odzyskiwacza na 15 poziomie, Energia Fazowa, został zastąpiony profitem Goniec Fazowy.
        • Goniec Fazowy zwiększa prędkość ruchu o 25% na 4 sekundy po użyciu Przesunięcia Fazowego.
    • Zwiększono skuteczność profitu Recykling:
      • Recykling będzie teraz uwzględniać poziom budynków znajdujących się w pobliżu BAZY.
      • Budynki 1 poziomu mają wartość 1 fragmentu budynku.
      • Budynki 2 poziomu mają wartość 3 fragmentów budynku.
      • Budynki 3 poziomu mają wartość 6 fragmentów budynku.
      • Recykling wymaga obecnie 3 fragmentów budowli z tego samego materiału (zamiast 5), do wygenerowania 1 sztuki danego materiału.
      • Wielowątkowość ulepsza Recykling tak, by wymagał jedynie 2 fragmentów budowli z tego samego materiału (zamiast 3), do wygenerowania 1 sztuki danego materiału.
    • Do Wyspiarskiego Odzyskiwacza dodano plecak i nakrycie głowy.
      • Nakrycie głowy pojawia się wraz z drugim poziomem gwiazdy.
      • Plecak pojawia się wraz z trzecim poziomem gwiazdy.

    Poprawki błędów

    • Rozwiązano problem, który powodował, że maksymalne obrażenia od Żrącego Ostrza wynosiły 10 000. Teraz będą się poprawnie skalować.
    • Rozwiązano problem, który powodował, że maksymalne obrażenia profitu taktycznego Korozja wynosiły 10 000. Teraz będą się poprawnie skalować.
    • Naprawiono błąd, który mógł sprawić, że profit Pukawka z Naparzania działałby błędnie. Efekty związane z energią powinny odtąd obejmować broń tak, jak to zaplanowano.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że profit ninjy Shurikeny używany z bliskiej odległości nie zadawał żadnych obrażeń.
    • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas przeglądania pięciogwiazdkowych epickich oraz legendarnych wersji następujących bohaterów:
      • Komandos Ramirez.
      • Stróż Penny.
      • Błękitny Skrytobójca Ken.
      • Przecieracz szlaków Faza.
      • Przecieraczka szlaków Jess.
    • Naprawiono błąd powodujący, że rzadkie wersje Księżycowego Budowniczego i Rubieżnika otrzymywały 25 poziom i 30 profitów.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona wrażliwości profitu Strzały Osłabiające pojawiała się ponownie przy wrogach, którzy nie byli już pod jego wpływem.
    • Naprawiono błąd powodujący, że profit Szansa na Trafienie Krytyczne Młotem w przypadku klasy budowniczych nie działał w połączeniu z młotem Pięść Smoka.
    • Epicka wersja Świątecznej Sary na poziomie 12 posiada obecnie właściwy profit Lecznicze Opary zamiast Smoczego Oszołomienia.
    • Naprawiono błąd powodujący, że profit Ogon Smoka za pierwszym uderzeniem zadawał mniejsze obrażenia.
    • Naprawiono błąd, powodujący, że profit Recykling generował drewno w obrębie BAZY Budowniczego, nawet jeżeli w pobliżu bazy nie było żadnych drewnianych elementów.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że maksymalna ilość zasobów zbieranych na minutę nie wyświetlała się w oknie profitu Recykling.
    • Naprawiono następujące problemy, które występowały przy okazji korzystania z bomby dymnej:
      • Bomba dymna poprawnie pojawia się w miejscu, w którym ma eksplodować, a nie w miejscu, w którym przebywa używający jej gracz.
      • Rzucane przez graczy pociski, nie otrzymują dodatkowo prędkości równej tej, z którą gracz się w danym momencie porusza.
      • Efekt zasłony dymnej działa jedynie na tych graczy, którzy znajdują się w kręgu działania tego efektu obszarowego.
    • Usunięto przyciski z panelu ilości amunicji punktu strażniczego.
    • Zmieniono tekst zawarty w sekcji dodatkowej opisu zrzutów zaopatrzenia, który można znaleźć na drzewku zdolności. Zamiast „Zyskaj 1 dodatkowy” powinien brzmieć: „Zawiera co najmniej 1”.

    INTERFEJS

    • Zaktualizowano animacje w głównych zakładkach.

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który powodował, że gra mogła się zawiesić przy dodawaniu kogoś do listy znajomych po zakończonym meczu.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że na stronie z wszystkimi statystykami bohatera wszystkie wartości były wyświetlane jako 0%.
    • Poprawiono przeskakiwanie pomiędzy opisami umiejętności w drzewku zdolności za pomocą kontrolera.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że kolor klasy rzadkości wyświetlany dla profitu 15% do Obrażeń od Pułapek był złoty, zamiast niebieskiego.
    • Usunięto opcję „Więcej” z plecaka i ekranów magazynu. Nie była ona dostępna na kontrolerach i nie została opracowana z myślą o tych ekranach.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre przedmioty nie były dodawane do największego niepełnego stosu.

    GRAFIKA I ANIMACJA

    • Zmieniono animacje strzelania ze Smoczej Mocy, aby odrzut nie był tak potężny.

    EFEKTY DŹWIĘKOWE

    • Dodano nowe dźwięki interfejsu przy zakupach w obrębie Księgi Kolekcji, szafki w magazynie oraz drzewka zdolności.

     

     

    0 osób dodało komentarz
    1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

    0 Komentarzy

    Alex_BriggsAlex_Briggs
    Napisz do autora

    Dołącz do zespołu Gamedot

    Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

    Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]