Według zapowiedzi producenta Playerunknown's Battlegrounds użytkownicy konsol i PC'tów będą walczyć na tych samych serwerach. W wywiadzie, który udzielił dla serwisu deweloper wyjawił, że nie widzi większych problemów technologicznych, które uniemożliwiałyby stworzenie warunków dla rozgrywki pomiędzy różnymi platformami. Największym problemem ma być balans pomiędzy graczami używającymi padów a tymi, którzy strzelają na myszce i klawiaturz. Miejmy nadzieję, że twórcy poradzą sobie z tym problemem i auto-aim na konsolach będzie tak zrobiony, żeby PC'towcy mieli jakieś szanse.
Playerunknown's Battlegrounds zadebiutuje 17 listopada na XboX One.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy