Jeśli jeszcze pamiętacie Pokemony, to z pewnością kojarzycie miłość Pikachu do keczupu. Ktoś po raz kolejny skojarzył fakty i użył słodziaszną myszkę do promocji swojego produktu. Tym razem królem marketingu okazuje się firma Kagome – spory gracz w japońskiej branży spożywczej.
Firma promuje tworzenie buźki pikachu na omlecie ryżowym, który jest popularnym śniadaniowym wyborem Japończyków. Zresztą tworzenie wszelkich keczupowych wzorków na jedzeniu to taka japońska moda. Kiedy odwiedzicie jakiekolwiek japońskie meido kafe (kawiarenka z kelnerkami przebranymi za pokojówki), to możecie poprosić o jakąś buźkę lub napis na swoim omlecie... Poniżej macie instrukcję jak zrobić buźkę Pikacza za pomocą swojego Madero z Biedry.
Oczy są z sera, tak btw.
Sukces kampanii Kagome będzie z pewnością gwarantowany również dzięki zakrętkom z Pikachu, talerzom z Pikachu i maskotkom Pikachu z butelką keczupu. Szanuję jak powalony.
Źródło: kotaku, kagome.
2 Komentarze
Pikachu i Ketchup
Pika-Pika-Piketchup!