Gry patchami stoją, więc nawet i w remasterach trzeba poprawiać wiele rzeczy. Tym bardziej jeżeli chodzi o Bethesdę, pioniera patchów na potęgę. Nie wiem, czy wydając Skyrim Special Edition sami nie czuli pewnego niesmaku spowodowanego tym, że znowu trzeba będzie patche składać. No cóż. W każdym razie, teraz trafia do nas pierwszy z nich, który poprawia błędy pojawiające się z grubsza rzadko oraz udźwiękowienie, na które narzekano od początku.
Co poprawia Patch 1.1? Oto krótka lista:
1. Ulepszenie ogólnej wydajności oraz optymalizacji.
2. Poprawienie pojawiania się NPC'tów w niewłaściwych lokacjach
3. Poprawienie nie pojawiania się niektórych elementów interfejsu na konsolach.
4. Poprawienie błędu związanego z oznaczaniem save'u jako modowanego, chociaż nie posiadał on żadnego moda.
5. Poprawa soundtracku.
Ciekawi mnie kiedy wydadzą kolejne usprawnienia i co po drodze jeszcze wyskoczy.
0 Komentarzy