Peter Molyneux to ikona, która zasłynął przede wszystkim z takich produkcji jak Fable, Black & White czy Populous, i oczywiście przerysowywania możliwości swoich projektów, np. godus... tak o tym nie da się zapomnieć.
- Pracuję nad tą grą o nazwie Legacy. Potrafię – tak jak było to z pierwszą grą, nad którą pracowałem, Populous - po prostu spróbować wpaść na pomysł i sprawdzić, czy on zadziała. Byłem w hotelu dziś rano, jadłem śniadanie, zająłem się kodowaniem Legacy i wpadłem na pomysł. W ciągu godziny mogłem już w to zagrać.
- Jedynym mądrym zdaniem, które mogę na ten temat powiedzieć jest to, że ta gra jest zupełnie inna. Jedną z rzeczy, z której jestem dumny, jest liczba różnych gatunków, których próbowałem. W tej chwili trudno ustalić, do jakiego gatunku zalicza się Legacy.
Na pytanie czy żałuje niektórych decyzji w swoim życiu, Molyneux odpowiedział:
- Jeśli ktoś mówi „nie”, to jest socjopatą. Jest wiele, wiele rzeczy, które zrobiłbym inaczej. Czy powinienem zostawić Microsoft? Nie jestem pewien, czy powinienem. Czy powinienem sprzedawać Lionhead Microsoftowi? Nie jestem pewien, czy powinienem. Czy powinienem sprzedać Bullfrog Productions Electronic Arts? Nie jestem pewien, czy powinienem. Jest tak wiele błędów, które mogą zostać popełnione.
Problem z określeniem gatunku zwiastuje coś katastrofalnego. Oby nie...
1 Komentarz
Jego błędem jest to, że nie zrezygnował z gamedevu gdy przestał dotrzymywać obietnic...