Ostatnio nastąpiła aktualizacja strony PayDay 2 wraz z informacją o nowym pakiecie DLC do tego sieciowego FPS-a. Normalnie przeszłoby to bez echa – do wielu gier powstają minidodatki – ale twórcy ze studia Overkill Software w wyśmienity sposób wykorzystali pewne okoliczności branżowe do parodii pojawiającego się na horyzoncie rywala.
Specyficzne logo, pomarańczowa, "radioaktywna" otoczka i pompatyczna ścieżka dźwiękowa wyraźnie wskazują, że Overkill Software zamierza brać się za bary ze szwedzkim EA DICE i jego najnowszym planowanym tytułem Battlefield: Hardline. Widać tu zresztą parodię słynnego etapu pokazanego na Gamescomie – widzimy w przebłyskach głównej animacji, jak postać gracza, zamiast złapać i dyskretnie ogłuszyć przechadzającego się strażnika, dzieli go po głowie toporkiem. Brrr!
Happening Overkill Software z pewnością zareklamował PayDay 2 (i jak widzicie, sam dałem się na to nabrać), ale sądząc po tym, co DLC oferuje – 4 nowe rodzaje broni palnej, 4 rodzaje broni do starcia bezpośredniego, 25 modyfikacji, 4 maski, 10 nowych osiągnięć – nie ma rewelacji. Cóż, ważne żeby mówili, prawda?
Źródło: eurogamer.net
0 Komentarzy