Ubisoft na krótko przed premierą stara się utwierdzić nas w przekonaniu, że Assassin's Creed: Origins będzie wymagającą grą, ale przystępną dla każdego.
Jak przyznaje jeden z przedstawicieli francuskiej firmy - chcieli oni oddać głębię gry, a to oznaczało zwiększenie poziomu trudności niektórych elmentów. Mimo wszystko mamy otrzymać wybór stopnia zaawansowania i ustawić go na najniższy jeżeli cenimy sobie fabularną przygodę lub hardkorowy dla fanów mocnych wrażeń. Dotyczy to także zleconych głównemu bohaterowi zadań.
Jak wyjdzie w praniu przekonamy się 27 października.
Ubi obiecywało dwa systemy walki. Miał być wybór w opcjach; powrotu do klasycznego systemu walki opartego na poprzednich częściach lub przełączenia do tego nowego. Szkoda że nikt tego nie prezentuje ale mam pewność że tak właśnie będzie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Ubi obiecywało dwa systemy walki. Miał być wybór w opcjach; powrotu do klasycznego systemu walki opartego na poprzednich częściach lub przełączenia do tego nowego. Szkoda że nikt tego nie prezentuje ale mam pewność że tak właśnie będzie.