EA Sports znów pokazało siłę swojego nowego silnika, Ignite, stworzonego z myślą o grach sportowych na platformach nowej generacji. Tym razem pochwalono się mnogością animacji, które doszły do FIFA 14, umożliwiając graczom jeszcze więcej manewrów. Skupiono się nawet na tym, by zmienić sposób walki o górne piłki. Teraz każde dośrodkowanie może skończyć się na wiele sposobów, angażując do walki o futbolówkę większą ilość, naturalnie animowanych zawodników:
Robi to spore wrażenie i zapewne w kolejnych edycjach serii pomoże jej zachować świeżość i miejsce na topie... chyba, że FOX Engine używany w konkuremncyjnym Pro Evolution Soccer pokaże się z jeszcze lepszej strony.
Jeżeli będzie to funkcjonowało podobnie to Fify na PS3 czy Xboxa 360, to wrażenie zrobi, ale negatywne. W Fife 14 każde dośrodkowanie kończy się praktycznie bramką..... no chyba że moje umiejętności stoją na takim wysokim poziomie :D
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Jeżeli będzie to funkcjonowało podobnie to Fify na PS3 czy Xboxa 360, to wrażenie zrobi, ale negatywne. W Fife 14 każde dośrodkowanie kończy się praktycznie bramką..... no chyba że moje umiejętności stoją na takim wysokim poziomie :D