- Strona główna
- Newsy
- O misjach pobocznych w assassin’s creed syndicate słów kilka
O misjach pobocznych w Assassin’s Creed Syndicate słów kilka
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Ubisoft Quebec wie, że misje poboczne są czymś bardzo ważnym dla kampanii w grze Assassin’s Creed Syndicate. Dlatego side-questy zostaną przygotowane w odpowiedni sposób. Eksploatacja wysłużonych schematów? Nie otrzymujemy jeszcze jasnej odpowiedzi na to pytanie. Aczkolwiek opcjonalne zadania zostaną zaprojektowane tak, by odwzorować walkę o władzę w każdej z siedmiu dzielnic wiktoriańskiego Londynu. Pewne rzeczy muszą zostać zmodernizowane – tylko wtedy poboczne aktywności nabiorą sensu, będą wiarygodne dla odbiorcy.
Marc-Alexis Côté mówi o przedstawianiu spójnej narracji - o drążeniu historii, która dotyczy postaci pierwszoplanowych. Każde działanie – ulokowane w otwartym świecie – ma tak naprawdę służyć poznawaniu głównych warstw fabuły. Widzimy tu mniej losowości, przypadkowości. Programiści chcą przemyśleć - przeanalizować treści dodawane do Syndicate.
Źródło: Gamesradar
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy