Nowy gameplay z Lawbreakers pokazuje czym jest walka wertykalna

Piechol - 
4osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Nowy gameplay z Lawbreakers pokazuje czym jest walka wertykalna - gamedot.pl

Lawbreakers to tytuł, który dokładnie miesiąc temu zapowiedziało studio Boss Key Productions, którego założycielem jest Cliff Bleszinski (Gears of War, Unreal Tournament). Samo to nazwisko każe bacznie przyglądać się rozwojowi tej strzelanki, bo było ono zawsze gwarantem dobrej zabawy w trakcie grania. Wszystko wskazuje na to, że tym razem również tak będzie, bo najnowszy gameplay pokazujący Enforcera w akcji wygląda naprawdę zacnie. Zobaczcie sami.


 


 

Dopiero po obejrzeniu tego krótkiego materiału wideo dotarło do mnie, że tak naprawdę większość strzelanek online, w które graliśmy do tej pory obracało się wokół walki w horyzontalnej płaszczyźnie. W trakcie wymiany ognia strafe'ujemy w prawo, lewo, obracamy się szukając wrogów na podobnej nam wysokości. Nie wypatrujemy adwersarzy wysoko nad naszymi głowami. Oczywiście zdarzały się wyjątki (wystarczy, że w grze jest jet pack i już możemy spodziewać się ostrzału z powietrza) , jednak z grubsza taki jest ogólny trend w obecnych shooterach online. Lawbreakers stawia walkę wertykalną ponad horyzontalną. Mamy tutaj wszelkie możliwości manipulowania grawitacją, podwyższone skoki, wszystko czego nam potrzeba, żeby prowadzić walkę w powietrzu jak najdłużej. Areny też zostały zaprojektowane w ten sposób, żeby nie tylko umożliwiały podniebne akcje, a wręcz wymuszały je. Jak dla mnie wygląda to świetnie. Czyżby przyjemny powiew świeżości na rynku multiplayerowych strzelanek?
 

Lawbreakers zadebiutuje na pecetach w sierpniu 2016 roku, będzie do pobrania zupełnie za darmo. Warto jeszcze raz przypomnieć, że cały czas możecie zapisywać się na testy alpha tej produkcji (wystarczy wejść na stronę gry i kliknąć w odpowiedni odnośnik).


 

Źródło: YouTube.com

1 osób dodało komentarz
4osoby uważają ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
Arabian Horse. (gość) 7 lat temu

Widziałem to dziesiątki razy, nazwanie czegoś wtórnego - wertykalnym - szuterkiem nie podnosi tematu innowacyjności rozgrywki. Większość strzelanek online to skakanie i strzelanie we wroga pod nami lub nad nami. Na czym polega ten nius bo się pogubiłem:P GusGus Live FACT Barcelona 2015 Ful

1 Odpowiedz
PiecholPiecholGra odkąd pamięta. Prawdziwy pasjonat gier wideo. Bardziej narratywista, niż ludolog, jednak nie przejdzie obojętnie obok żadnej gry wartej uwagi. Fanboy konsol wszelakich, sporadycznie grywa też na innych sprzętach. Marzy o tworzeniu gier.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]