No Man’s Sky: duży patch pojawi się wraz z premierą gry

ruthless - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
No Man’s Sky: duży patch pojawi się wraz z premierą gry - gamedot.pl

Poniżej przedstawiam wam listę modyfikacji z nadchodzącego patcha:

 

  • Trzy ścieżki kampanii do wyboru zależnie od naszych poczynań
  • Zmieniono zasady proceduralnego generowanie wszechświata. Ciała niebieskie zostały przeniesione w inne miejsca, zmieniły kształty oraz rozmiar. Wszystko w celu zapewnienia jeszcze większej różnorodności.
  • Stworzenia zostały jeszcze bardziej zróżnicowane w zależności od środowiska, w którym żyją.
  • Dodane zostały martwe księżyce, niska atmosfera oraz wyjątkowo niebezpieczne planety
  • Usprawnienie rotacja planet i konsekwencji tego zjawiska
  • Urozmaicono ukształtowanie terenu, głębokie jaskinie, osobliwe formy skalne
  • Zwiększono możliwości ulepszania statku kosmicznego
  • Zwiększona ilość miejsca w ekwipunku
  • Urozmaicono handel, w każdym zakątku wszechświata mieszkańcy mają odrębne potrzeby, odpowiednie dopasowanie się do wymogów rynków ma być kluczem do sukcesów sprzedażowych
  • Stworzenia posiadają indywidualną dietę dla siebie, nakarmienie może wzbudzić ich zaufanie, nasz pupil jest zdolny chociażby do bronienia nas bądź wyszukiwania surowców
  • Dodano przedmioty, które ochronią nas przed nieprzyjaznym środowiskiem
  • Ulepszono aspekty wizualne takie jak światła, rozdzielczość tekstur oraz cienie
  • Zbalansowano wiele statystyk m.in. dla pojazdów oraz broni
  • Auto aim można dostosowywać zależnie od potrzeb, wartownicy od tej pory ostrzegają kolegów, zwiększono również sztuczną inteligencję innych przeciwników
  • Dodano więcej możliwości wykorzystania pojazdów w walce, zwiększono częstotliwość występowania piratów czyhających na twój ładunek, a także przypisany do nich poziom trudności uzależniony od wartości twojego transportu
  • Usunięto bug związany z handlem rzadkimi dobrami
  • Lepiej wyposażone stacje kosmiczne
  • Możliwość skanowania miejsc, które odwiedzili inni gracze na mapie galaktyki
  • Skanowanie powierzchni pobliskich planet z pokładu statku
  • Misje zostały napisane w taki sposób, aby nasze działania miały swoje konsekwencje i pokierowały nas do jednego z trzech możliwych zakończeń

 

No cóż, lepiej późno niż wcale. Muszę przyznać, że teraz gra nabiera kształtów i z chęcią przetestuję wszystkie jej możliwości.

 

źródło: eurogamer.net

1 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
Karabin KA-LED-JS (gość) 7 lat temu

Bardzo kiepsko to przetłumaczyłeś, pominąłeś wiele istotnych elementów zwłaszcza przy generowaniu świata. Ogólnie nawet bym nie napisał komentarza jednak śledzę na oficjalnej stronie poczynania zespołu w ostatnich gorączkowych chwilach i aż w oczy kłuje rozbieżność pomiędzy ich opisem patcha a twoim.

0 Odpowiedz
ruthlessruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]