W ubiegłym tygodniu Hello Games miało wykluczyć 70% błędów zgłoszonych przez graczy. Odwołując się do oświadczeń możemy stwierdzić, że problem został rozwiązany. Teraz producent przechodzi do ostatniej fazy usprawniania rozgrywki. W związku z tym wydane zostały 3 patche. Poniżej znajdziecie listę zmian, które wprowadzają.
Patch 1:
- Wsparcie dla AMD Phenom
- Działanie skrótu klawiszowego alt-tab zostało poprawione
- Poprawiono wydajność
- Usprawniono działanie blokady FPS na konkretnej wartości
- Dodano wsparcie dla Radeon 6xxx
- Zajęto się problemem zepsutych save’ów
- Wykrywanie GPU Intela (wsparcie dla tych urządzeń zostanie wprowadzone w niedalekiej przyszłości)
- Wyłączony Gsync
- Wprowadzono wygładzanie ruchów myszą
Patch 2:
- Rozwiązano problem związany z możliwością utknięcia pod teksturami
- Nagłe wyłączanie się gry nie powinno już stanowić problemu
- Pozbyto się bugów związanych z zapisywaniem stanu gry
Patch 3:
- Wykluczono bug związany z utknięciem na stacji kosmicznej po śmierci
- Wprowadzona zostanie możliwość załadowania uszkodzonych save’ów
- Zlikwidowano crashowanie gry kiedy:
- Podczas jednej sesji odkryjemy wiele nowych miejsc
- Po zebraniu znacznej ilości planów
- Kiedy oznaczymy dużą ilość punktów docelowych gra może wyłączyć się po włączeniu mapy galaktyki
To by było na tyle jeśli chodzi o działania twórców. Użytkownicy PS4 wkrótce mogą spodziewać się aktualizacji wprowadzającej podobne zmiany.
Gracze również chcą mieć swój wkład w kształt rozgrywki i nie pozostają dłużni designerom. Właśnie ukazał się mod, który umożliwia sterowaniem naszym statkiem kosmicznym lecąc nisko nad powierzchnią ziemi. Od tej pory możemy wykonywać widowiskowe akrobacje pomiędzy wygenerowanymi proceduralnie przeszkodami. Poniżej znajdziecie, krótką prezentację jak modyfikacja zachowuje się w praktyce.
źródło: eurogamer.net
0 Komentarzy