Informacją o pełnej specyfikacji urządzenia przekazała redakcja Eurogamer UK. Switch będzie działać na architekturze Maxwella - dlaczego?
Specyfikacja niestety nie powala, prezentuje się o tak:
Procesor: Cztery rdzenie ARM Cortex A57, max 2 GHz
GPU: 256 rdzeni CUDA, maksymalnie 1GHz
Architektura: Nvidia druga generacja Maxwell
Tekstura: 16 pikseli / cykl
Wypełnienie: 14,4 pikseli / cykl
Pamięć: 4GB
Przepustowość pamięci: 25.6GB / s
VRAM: wspólna
Pamięć systemowa: 32GB, max szybkość transferu: 400MB / s
USB: USB 2.0 / 3.0
Wyjście wideo: 1080p60 / 4K30
Wyświetlacz: 6,2-calowy wyświetlacz LCD IPS, 1280x720 pikseli, 10-punktowy obsługa multi-touch
Switch ma blokować dostępną moc GPU, by zaoszczędzić trochę mocy w akumulatorach. Co za tym idzie będzie działał w dwóch trybach z podłączeniem do sieci i bez niej.
Dostępna prędkość CPU (w doku): 1020MHz
Dostępna prędkość CPU (edycja przenośna): 1020MHz
Dostępna prędkość GPU (w doku): 307.2/768MHz
Dostępna prędkość GPU (edycja przenośna): 307.2MHz
Dostępna prędkość pamięci (w doku): 1331/1600MHz
Dostępna prędkość pamięci (edycja przenośna): 1331/1600MHz
Niestety Switch nie ma najmniejszych szans w bezpośrednim starciu z Xboxem czy PS4, o wielkim świetnie wyglądających produkcjach, możemy zapomnieć. Co w takim razie dostaniemy? Zapewne to co zawsze czyli Mario, Zelda i Metroid. Szkoda bo potencjał był ogromny.
0 Komentarzy