Premiera konsoli Nintendo Switch odbyła się w zeszłym tygodniu i w dość szybkim czasie napłynęły informacje o problemach jej świeżo upieczonych posiadaczy. A to nie działający ekran, a to sprzęt w ogóle się nie uruchamiał.
Teraz firma wydała oświadczenie za pośrednictwem magazynu Time stwierdzając, iż nie napotkała ona tych powszechnych problemów. Jednocześnie zaznaczono, że każde zgłoszenie jest kierowane do specjalnego zespołu technicznego zajmującego się danym zagadnieniem.
"Jako Nintendo jesteśmy dumni z tworzenia wysokiej jakości produktów. Chcemy, by konsumenci mięli jedynie te pozytywne doświadczenia z konsolą. Drobne problemy zdarzają się z każdą nową, innowacyjną technologią i Switch nie jest tu wyjątkiem"
Na koniec prezes amerykańskiego Nintendo zachęcił, by każdą ewentualną awarię zgłaszać konsultantom poprzez specjalną stronę techniczną producenta.
0 Komentarzy