- Strona główna
- Newsy
- Need for speed szuka nowych możliwości. czy popularna marka jest wyeksploatowana?
Need for Speed szuka nowych możliwości. Czy popularna marka jest wyeksploatowana?
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Na 2011 rok przypadały dwie premiery związane z marką Need for Speed (Shift 2, The Run). Ghost Games przyznaje, że to dość dziwna sytuacja. Fani wyścigowych wrażeń mogli odczuwać przesyt. Popularne IP wraca po dwuletniej przerwie – z nowymi pomysłami (na siebie).
Chodzi tu przede wszystkim o poszukiwanie tożsamości – o uchwycenie magii związanej z najbardziej popularnymi projektami. Underground czy oryginalne Most Wanted było postrzegane jako coś wyjątkowego. Executive producer Marcus Nilsson mówi o właściwym ukształtowaniu nowego fundamentu. Reboot marki może przedstawiać doznania, jakie będą częścią najbliższej przyszłości.
Źródło: Gamesradar
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy