• Strona główna
  • Newsy
  • Need for speed szuka nowych możliwości. czy popularna marka jest wyeksploatowana?

Need for Speed szuka nowych możliwości. Czy popularna marka jest wyeksploatowana?

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Need for Speed szuka nowych możliwości. Czy popularna marka jest wyeksploatowana? - gamedot.pl

Na 2011 rok przypadały dwie premiery związane z marką Need for Speed (Shift 2, The Run). Ghost Games przyznaje, że to dość dziwna sytuacja. Fani wyścigowych wrażeń mogli odczuwać przesyt. Popularne IP wraca po dwuletniej przerwie – z nowymi pomysłami (na siebie).

 

Chodzi tu przede wszystkim o poszukiwanie tożsamości – o uchwycenie magii związanej z najbardziej popularnymi projektami. Underground czy oryginalne Most Wanted było postrzegane jako coś wyjątkowego. Executive producer Marcus Nilsson mówi o właściwym ukształtowaniu nowego fundamentu. Reboot marki może przedstawiać doznania, jakie będą częścią najbliższej przyszłości.

 

Źródło: Gamesradar

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]