- Strona główna
- Newsy
- Mirror's edge: catalyst – interakcja z każdym elementem otoczenia
Mirror's Edge: Catalyst – interakcja z każdym elementem otoczenia
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Już od dłuższego czasu wiemy, że Mirror's Edge: Catalyst wykorzysta formułę sandboksa. Warto zauważyć, że przygotowywana przestrzeń nie została zbudowana z elementów nastawionych tylko i wyłącznie na kwestie wizualne. Każdy obiekt jest podpinany pod główny gameplay. Widzimy tu założenia kształtujące większą lub mniejszą interakcję.
Faith swobodnie porusza się w otwartym środowisku. DICE przygotuje zestaw gadżetów, które są dodatkiem do bazowych ruchów. Gracze zobaczą, że mogą wykorzystywać każdy element środowiska – jeśli chodzi o ruch. W oryginalnym projekcie byliśmy niejako uzależnieniu od charakterystycznych obiektów. Pojawiały się choćby czerwone trampoliny (zubożone wersje).
Teraz zeskoczymy z dowolnego obiektu – choć oczywiście jego wysokość musi być odpowiednia, trzeba zadbać o realizm. Przedstawiona zmiana ma zagwarantować nam wolność, swobodę – zauważa to producentka dla Catalyst, Sara Jansson.
Źródło: Gamesradar
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy