Mirror's Edge: Catalyst – interakcja z każdym elementem otoczenia

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Mirror's Edge: Catalyst – interakcja z każdym elementem otoczenia - gamedot.pl

Już od dłuższego czasu wiemy, że Mirror's Edge: Catalyst wykorzysta formułę sandboksa. Warto zauważyć, że przygotowywana przestrzeń nie została zbudowana z elementów nastawionych tylko i wyłącznie na kwestie wizualne. Każdy obiekt jest podpinany pod główny gameplay. Widzimy tu założenia kształtujące większą lub mniejszą interakcję.

 

Faith swobodnie porusza się w otwartym środowisku. DICE przygotuje zestaw gadżetów, które są dodatkiem do bazowych ruchów. Gracze zobaczą, że mogą wykorzystywać każdy element środowiska – jeśli chodzi o ruch. W oryginalnym projekcie byliśmy niejako uzależnieniu od charakterystycznych obiektów. Pojawiały się choćby czerwone trampoliny (zubożone wersje).

 

Teraz zeskoczymy z dowolnego obiektu – choć oczywiście jego wysokość musi być odpowiednia, trzeba zadbać o realizm. Przedstawiona zmiana ma zagwarantować nam wolność, swobodę – zauważa to producentka dla Catalyst, Sara Jansson.

 

Źródło: Gamesradar

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]