- Strona główna
- Newsy
- Middle-earth: shadow of mordor bez trybu multiplayer i wersji dla wii u
Middle-earth: Shadow of Mordor bez trybu multiplayer i wersji dla Wii U
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Monolith Productions przyznało, że Middle-earth: Shadow of Mordor będzie produkcją przeznaczoną tylko i wyłącznie dla jednego gracza. Oznacza to brak zarówno klasycznych trybów multiplayer jak i kooperacji - wszystko to zostało zapewne podyktowane chęcią stworzenia jak najbardziej klimatycznej i spójnej historii. Developer oświadczył również, że sama gra nie zawita na Wii U. Firma nie podała wprawdzie uzasadnienia takiej decyzji, ale biorąc pod uwagę raczej kiepskie wyniki sprzedażowe konsoli Nintendo (w Polsce sprzęt ten prawie nie istnieje), tracenie czasu i pieniędzy na port byłoby raczej nieopłacalne. O Shadow of Mordor wspominaliśmy już na łamach naszego serwisu, zastanawiając się przy okazji, czy sam tytuł aż nadto nie nawiązuje do serii Assassin's Creed. Wszelkie wątpliwości zostaną jednak rozwiane po premierze gry, która ma nastąpić jeszcze w tym roku.
Źródło: gamespot.com
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
JohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
2 Komentarze
Może być świetne, o ile zaraz Ubisoft ich nie pogoni za plagiat i tyle z tego będzie ;/
Wreszcie wraca era gier dla jednego gracza. Po zalewie multiplayerowej sieczki często dokładanej na siłę. Patrz np. Assassins Creed.