- Strona główna
- Newsy
- Metal gear solid 5: the phantom pain - o eksploracji terenu i taktycznej rozgrywce
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain - o eksploracji terenu i taktycznej rozgrywce
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Konami narzuciło embargo na świeże zapowiedzi gry Metal Gear Solid: Phantom Pain. Materiały powstają po specjalnym pokazie gry – przeznaczonym grupce wybrańców. Z najnowszą odsłoną kultowej serii obcował choćby przedstawiciel serwisu Gamespot. Na ten moment możemy zbierać tylko skrawki ciekawych informacji (zamieszczane na Twitterze).
Czego się zatem dowiedzieliśmy? Sama mapa przeznaczona rozgrywce online jest większa od przestrzeni przygotowanej dla Ground Zeroes. Zaś cykl nocy i dnia naprawdę wpływa na gameplay. Rozgrywka otrzymuje element wymuszający myślenie – stosowanie odpowiedniej strategii.
Do tego dochodzi nacisk na eksplorację terenu. Podczas właściwej kampanii możemy szukać wielu ciekawych rzeczy. Odkrywamy mniejsze i większe sekrety. Metal Gear Solid: Phantom Pain potrafi zaserwować nam różne typy środowisk. Zainteresowanie gracza tym samym zostaje utrzymane na bardzo wysokim poziomie.
Więcej konkretów otrzymamy 9 czerwca.
Żródło: Gamingbolt
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Może wreszcie nastąpi odwrócenie tendencji dzięki temu tytułowi. Nieśpieszny multiplayer bez tej tendencji na dynamikę i bieganie, odradzanie i akcję już po 2 krokach. The last of us ma pod tym względem najlepiej skrojony multiplayer. Czekam na ten metal tylko jeśli multik będzie dobry.