Budzą się stare demony... Chodzi tu o dyskusję odnoszącą się do obniżania jakości oprawy graficznej przed premierą tej czy innej gry. Downgrade miał teraz zaszkodzić wyczekiwanemu Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Przy pokazie alternatywnej wersji dema z E3 2015 niektórzy fani zaczęli zwracać uwagę na brzydsze tekstury i gorsze cieniowanie.
@Ken1555 doesn't matter, downgrade or not. MGS V TPP is still the best looking game out there and runs at 60 fps
— siegeh (@siegeh25) lipiec 9, 2015
Producer Kenichiro Imaizumi tłumaczy, że takich rzeczy jak downgrade nie robi się w obecnej fazie dewelopingu (wie to ten, kto rozumie zasady tworzenia gier). Zresztą domniemana utrata urody (i powabu) jest odrzucana przez niektórych... graczy, sympatyków Snake'a. Obniżona jakość cieniowania? I tak wygląda to lepiej niż w prezentacji z E3. Imaizumi pochwala taką opinię i deklaruje, że programiści nadal myślą o realnych poprawkach.
Źródło: Gamingbolt
0 Komentarzy