Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain nie jest już tak ładny?

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain nie jest już tak ładny? - gamedot.pl

Budzą się stare demony... Chodzi tu o dyskusję odnoszącą się do obniżania jakości oprawy graficznej przed premierą tej czy innej gry. Downgrade miał teraz zaszkodzić wyczekiwanemu Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Przy pokazie alternatywnej wersji dema z E3 2015 niektórzy fani zaczęli zwracać uwagę na brzydsze tekstury i gorsze cieniowanie.

 

 

Producer Kenichiro Imaizumi tłumaczy, że takich rzeczy jak downgrade nie robi się w obecnej fazie dewelopingu (wie to ten, kto rozumie zasady tworzenia gier). Zresztą domniemana utrata urody (i powabu) jest odrzucana przez niektórych... graczy, sympatyków Snake'a. Obniżona jakość cieniowania? I tak wygląda to lepiej niż w prezentacji z E3. Imaizumi pochwala taką opinię i deklaruje, że programiści nadal myślą o realnych poprawkach.

 

Źródło: Gamingbolt

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]