Wizualizacja bez wątpienia jest ważna, ale przedstawiciel gatunku RPG raczej powinien pamiętać także o innych rzeczach – myślę choćby o fabule czy questach. Warto jednak zauważyć, że gra Mass Effect: Andromeda odpowiednio wykorzysta potencjał narzędzi Frostbite 3. Wpisy z Twittera wskazują na chęć wykreowania naprawdę ładnej oprawy graficznej. Ekipa z Montrealu może celować w poziom ustalony przez Star Wars: Battlefront.
Wydaje się, że to jednak taki wariant... minimum. Albowiem jeden z liderów studia BioWare Montreal - Chris Wynn niejako wspomina o wyciąganiu wniosków z pracy wykonanej przez zaprzyjaźnione ekipy. Dlatego designerzy gry Mass Effect: Andromeda mogą skorzystać z wielu cennych wskazówek. To samo tyczy się specjalistów od technologii. Silnik Frostbite 3 może otrzymać pewne aktualizacje. Jest to możliwe – wszak ME:A debiutuje na rynku dopiero w okresie bożonarodzeniowym 2016.
@Crews_Cruises same technology and we share quite a bit of learnings and things.
— Chris Wynn (@The1Wynn) październik 27, 2015
Już wcześniej BioWare Montreal potwierdzało, że będzie korzystało ze wsparcia oferowanego przez ekipy podlegające pod EA. Takie Ghost Games – opiekunowie marki Need for Speed – ulepszy elementy związane z pojazdem Mako (sterowanie , model jazdy).
0 Komentarzy