Jak potwierdziło Sony, w studiu Sucker Punch, które stworzyło takie produkcje jak seria Infamous i Sly Cooper, nastąpiły liczne zwolnienia, nazywane "redukcją siły roboczej". Nie wiadomo dokładnie, ilu pracowników Sucker Punch zostało zwolnionych, ale gros tych wybrańców był zaangażowany w tworzenie kolejnych odsłon Sly Coopera.
Studio aktualnie kończy prace nad Infamous: First Light, pierwszym samodzielnym dodatkiem do Infamous: Second Son. Kwestią, na którą jeszcze nie udzielono odpowiedzi, jest powód zwolnień: czy stanowią one część większej restrukturyzacji, czy też może po prostu w związku z nadchodzącym końcem produkcji First Light nie ma sensu utrzymywać siły roboczej bez nowego projektu?
Kilku pracowników Sucker Punch na Twitterze przesłało wyrazy współczucia swoim byłym kolegom i koleżankom z pracy. "Kumple i kumpele, me myśli są z wami" – napisał inżynier oprogramowania Josh Jersild. "Jestem zasmucony utratą wielu najbardziej nieprawdopodobnie utalentowanych ludzi, z jakimi miałem przyjemność pracować" – dodał główny animator Jason Stansell.
Źródło: eurogamer.com
1 Komentarz
ludzie pracujący w tej branży muszą się liczyć z dużą rotacją pracowników
teraz projekty sie pokończyły, ale jak pracę nad nową grą/grami ruszą z kopyta znowu będzie nabór (o czym się nie pisze tak chętnie jak o zwolnieniach ;] )