For Honor - projekt dedykowany PC oraz wiodącym konsolom – zagwarantuje nam kampanię SP. Cóż, może już o tym słyszeliście. Warto jednak zauważyć, że to w fabularyzowanej przygodzie wykorzystamy rozwinięty system kustomizacji postaci. Możemy wymieniać elementy rynsztunku itd. Inaczej sytuacja wygląda przy zabawie sieciowej. Tu wszelkie zmiany są dość minimalistyczne. Developer przypuszczalnie chce zadbać o doznania związane z polem bitewnym.
Jeśli mamy kampanię, wtedy oczekujemy pewnej narracji, historii. Developer dopiero kształtuje odpowiedni materiał – choć creative director, Jason Vandenberghe już wspomina o konflikcie Wikingów z Samurajami. Warto pamiętać, że mówimy o frakcjach dostępnych również dla zabawy wieloosobowej. Trzecia opcja to klasyczne – europejskie rycerstwo.
For Honor jako takie trzyma się realiów, które są zapisane w książkach historycznych. Wypierany jest tu element fantasy. Dlatego w grze nie uświadczymy np. smoków.
Źródło: Thegamescabin
0 Komentarzy