Kolejna zmiana w Overwatch

Smyku - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Kolejna zmiana w Overwatch - gamedot.pl

W czym rzecz? Normalnie Overwatch jest odświeżany w 21Hz, co wielu graczy uznawało za niewystarczające. Nic dziwnego, że Blizzard postanowiło zadziałać i jakiś czas temu producent dodał w wersji PC-towej możliwość ustawienia tickrate na poziomie 60Hz w trybie Grze Dowolnej. Opcja ta spodobała się użytkownikom, dlatego teraz możliwość grania z wyższą częstotliwością odświeżania - 63Hz - pojawiła się również w Trybie Rywalizacji i Szybkiej Grze.

 

Tickrate to w tym przypadku - pisząc łopatologicznie - opóźnienie następujące pomiędzy tym, co widzimy na ekranie w czasie rozgrywki, a tym co zostało przetworzone na serwerze. Im wyższa wartość tickrate, tym to opóźnienia jest mniejsze. Jeszcze prościej rzecz ujmując: przy niskiej częstotliwości odświeżania może nam się wydawać, iż nasza postać np. kryje się za ścianą, gdy tymczasem dla rywala operującego na wyższym tickrate jesteśmy już doskonale widoczni i może nas szybko ustrzelić.

 

Pełne wprowadzenie tej zmiany w Overwatch ma podobno trochę potrwać, twórcy pracują też nad zaimplementowaniem poprawek na konsole.

 

źródło: us.battle.net

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

SmykuSmykuLubi gry i burze.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]