SYBERIA 3
Coś się kończy coś się zaczyna – owe powiedzenie świetnie kwituje fabułę Syberii 3, bo choć losy Hansa Volarberga znalazły zwieńczenie w dwójce to gra rozpoczyna kompletnie nową przygodę głównej bohaterki, która po rozstaniu z twórcą automatów i próbie samotnego powrotu zostaje znaleziona ledwo żywa gdzieś w syberyjskiej głuszy przez znane z ostatnich odsłon plemię Jukoli, uczestniczące w wędrówce strusi. Walker trafia do lokalnego szpitala przypominającego miejscówkę z typowego horroru. Po wybudzeniu ze śpiączki okazuje się, że specyficzny personel stara się ją za wszelką cenę zatrzymać. Mają powody, albowiem jest ścigana przez prywatnego detektywa, mającego nakaz aresztowania za malwersację oraz dość ciekawą teorię morderstwa. Kate nie bacząc na grożące niebezpieczeństwo postanawia w ramach wdzięczności za uratowanie życia doprowadzić lud Jukoli do kresu wędrówki migracyjnej strusi.
0 Komentarzy