Twórcy Horizon: Zero Dawn nie pozostawiają złudzeń. W grze nie będzie żadego samouczka, a walka ze zrobotyzowanymi stworzeniami będzie opierać się na zasadzie prób i błędów. Autorzy nie zdradzą także, skąd pochodzą tajemnicze potwory i jak się zachowują.
Przy okazji Jan-Bart van Beek zdradził, jak będzie wyglądać zdobywanie potrzebnych umiejętności. Możemy zdobywać punty doświadczenia, które pozwolą nam na odblokowanie takich skilli jak zwalnianie czasu, co zostało pokazane podczas gameplayu z E3. Istotną opcją będzie również zbieractwo i tworzenie przedmiotów pozwalających na walkę z potworami jak równy z równym. Ta droga będzie znacznie wolniejsza, ale znacznie bardziej naturalna.
ParsecMiłość do gier PC-towych wyssał z mlekiem matki. Amator gier wszelakich, a w szczególności gier ekonomicznych i Guild Wars. Początkujący badacz kultury graczy komputerowych, ale tylko po godzinach i przy dobrym piwie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy