Horizon: Zero Dawn – garść nowych informacji

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Horizon: Zero Dawn – garść nowych informacji - gamedot.pl

Guerrilla Games spotkało się z fanami na Twitchu. Omawiano niedawno zapowiedziane Horizon: Zero Dawn. Developer zapewnia, że stworzy prawdziwe RPG – korzystające z tradycyjnych założeń. Oczywiście programiści pracują też nad „świeżymi elementami”, które zdecydują o atrakcyjności, wyjątkowości wielkiej przygody. Dla jasności: jest ona skupiona na pełnowymiarowej kampanii SP.

 

Już na starcie wskakujemy w rozległy świat. Swobodnie go eksplorujemy – nie ma tu nagromadzenia ekranów ładowania danych. Aloy w walce bazuje na zręczności, dynamice ruchu. Stosujemy różne taktyki – wybieramy inteligentne podejście. Nierzadko po prostu musimy omijać zagrożenie (mechanika stealth), bo nie posiadamy jeszcze odpowiedniego potencjału bojowego. Ten rzecz jasna jest zależny od odblokowanych umiejętności oraz ekwipunku. Nie można ignorować znaczenia craftingu. Myśliwska mechanika staje się kluczowa, albowiem zabite mechaniczne dinozaury są źródłem cennych surowców.

 

Demo z targów E3 prezentuje rzeczywisty, aktualny poziom wizualizacji. Tak wygląda build ukształtowany w centralnym studiu GG. Grafika jest cudowna? To efekt czteroletniej pracy. Holenderski developer chce pokazać, że nawet sandboks może być zabójczo piękny.

 

Warto zauważyć, że rozdzielczość 1080p zostanie połączona z wartością 30fps – jeśli myślimy o płynności animacji. Wszystko hula na zmodyfikowanej wersji silnika z Killzone: Shadow Fall. Model bossa z dema otrzymał 271 różnych animacji, 12 ataków oraz 67 wyspecjalizowanych efektów wizualnych.

 

I na koniec inspiracje studia Guerrilla Games: Monster Hunter, Binary Domain i oczywiście Jurassic Park.

 

Źródło: Thegamescabin

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]