Guerrilla Games spotkało się z fanami na Twitchu. Omawiano niedawno zapowiedziane Horizon: Zero Dawn. Developer zapewnia, że stworzy prawdziwe RPG – korzystające z tradycyjnych założeń. Oczywiście programiści pracują też nad „świeżymi elementami”, które zdecydują o atrakcyjności, wyjątkowości wielkiej przygody. Dla jasności: jest ona skupiona na pełnowymiarowej kampanii SP.
Już na starcie wskakujemy w rozległy świat. Swobodnie go eksplorujemy – nie ma tu nagromadzenia ekranów ładowania danych. Aloy w walce bazuje na zręczności, dynamice ruchu. Stosujemy różne taktyki – wybieramy inteligentne podejście. Nierzadko po prostu musimy omijać zagrożenie (mechanika stealth), bo nie posiadamy jeszcze odpowiedniego potencjału bojowego. Ten rzecz jasna jest zależny od odblokowanych umiejętności oraz ekwipunku. Nie można ignorować znaczenia craftingu. Myśliwska mechanika staje się kluczowa, albowiem zabite mechaniczne dinozaury są źródłem cennych surowców.
Demo z targów E3 prezentuje rzeczywisty, aktualny poziom wizualizacji. Tak wygląda build ukształtowany w centralnym studiu GG. Grafika jest cudowna? To efekt czteroletniej pracy. Holenderski developer chce pokazać, że nawet sandboks może być zabójczo piękny.
Warto zauważyć, że rozdzielczość 1080p zostanie połączona z wartością 30fps – jeśli myślimy o płynności animacji. Wszystko hula na zmodyfikowanej wersji silnika z Killzone: Shadow Fall. Model bossa z dema otrzymał 271 różnych animacji, 12 ataków oraz 67 wyspecjalizowanych efektów wizualnych.
I na koniec inspiracje studia Guerrilla Games: Monster Hunter, Binary Domain i oczywiście Jurassic Park.
Źródło: Thegamescabin
0 Komentarzy