Czy przed premierą Infinite będziemy mieli szansę zagrać na komputerach w Halo 5, czyli najświeższą odsłonę serii? Grę stworzyło studio 343 Industries, któremu udała się trudna sztuka przejęcia schedy po słynnych poprzednikach z Bungie Software. Piąta część spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem – średnia jej ocen na Metacriticu wynosi 85%.
Sklep Amazon zaktualizował okładkę gry – dotychczasową informację „Only on Xbox One” zastąpiono napisem „Xbox One Console Exclusive”. Dopisek taki od jakiegoś czasu stosowany jest w sytuacji, gdy Microsoft udostępnia grę nie tylko na swoją konsolę, ale także komputery z Windowsem. Pecetowy port „piątki” wpisywałby się zresztą w politykę firmy, której wszystkie ostatnie tytuły debiutowały także na PC.
Przez lata w serię te mogli grać wyłącznie posiadacze Xboksów. Ostatnią odsłoną FPS-a, którą wydano także na PC, było Halo 2 z 2007 roku. Została ona zapamiętana przez komputerowych graczy głównie ze względu na koszmarną optymalizację oraz konieczność posiadania systemu Windows Vista.
Na czerwcowych targach E3 Microsoft zapowiedział Halo: Infinite, czyli najnowszą odsłonę serii futurystycznych strzelanek. Tytuł ma być wielkim powrotem cyklu na pecety
Xbox Play Anywhere to inicjatywa Microsoftu, mająca promować multiplatformowość gier. Gry wydane w ramach programu kupujemy tylko raz i możemy na nich grać na wszystkich związanych z naszym Kontem Microsoft platformach. Nie trzeba więc kupować osobno wersji na Xboksa i Peceta. Zapisane stany gry są współdzielone między wszystkimi urządzeniami, możliwe jest też wprowadzenie crossplay do trybu online – a więc możliwości wspólnej zabawy użytkowników konsol i PC.
1 Komentarz
k...a