To już pewne. 2016 będzie pierwszym rokiem, w którym zyski z gier na smartfony i tablety przeskoczą te generowane przez bardziej tradycyjne rynki konsolowe i pecetowe. A łącznie cała branża gamingowa zarobi 99,6 miliarda dolarów (wzrost o 8,5% względem 2015).
Trend ten nie był trudny do przewidzenia, ale też nie powinniśmy uważać, że osłabia on w jakiś sposób granie jakie lubimy. Przecież telefony ma prawie każdy, więc to logiczne że łatwiej na nich zarobić, to w niczym nie ujmuje temu, że bardziej "zaawansowane" podejście do tego hobby wciąż jest żyłą zlota dla dziesiątek (setek?) firm na całym świecie.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy