Premiera konsoli coraz bliżej, Sony nie szczędzi, więc na akcji promocyjnej – możemy dzięki niej poznać kolejne zalety konsoli, jej pada i oczywiście gier.
Zaprezentowano to na dwóch spotach reklamowych. Pierwszy z nich dokładnie prezentuje działanie DualShocka 4, skupiając się na jego precyzji, ergonomii i intuicyjności z jaką się go obsługuje:
Drugie wideo to montaż gier, z którymi przede wszystkim gracze będą kojarzyć PlayStation 4 w najbliższych miesiącach. Przewodzi im przede wszystkim Killzone: Shadow Fall, inFamous: Second Son i The Order 1886:
Ach, coraz trudniej oprzeć się temu zakupowi. Konsola wyląduje w polskich sklepach już 29 listopada w cenie około 1800 złotych (wciąż czekamy na jej oficjalne potwierdzenie). Z pewnością będzie to sprzęt na długie lata zabawy.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Czekam na Infamous i The Order ! Czuje hity :)