Cory Barlog, reżyser gry God of War, podczas Devcom w Kolonii, wyjawił kulisy powstawania jednej z najlepszych gier na Playstation 4 . Kratos, po wydarzeniach z poprzednich części, udał się na północ do świata Odyna, ale ta nie była jedyną, nad którą Santa Monica się zastanawiała.
W pierwszym etapie powstawania produkcji pomysłów gdzie umieścić Kratosa było kilka. Brano pod uwagę mitologię Inków oraz hinduską. Zespół tworzący grę był podzielony po połowie między mitologią nordycką i egipską. Ostatecznie to głoś Barlog zadecydował.
Podczas panelu poświęconemu grze Barlog podzielił się również wczesnymi konceptami tego jak mogło to wyglądać:
Wydaje się, że podjęto dobra decyzję. Gra osiągnęła ogromny sukces, w 3 dni rozeszła się w nakładzie ponad 3,1 mln egzemplarzy. Kto wie, może Kratos zawita w przyszłości do Egiptu.
0 Komentarzy